سرمایه گذاری ۶ میلیارد و ۷۷۶ میلیون تومانی ۵ واحد بهره برداری در لرستان

مدیرصنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت:‌ پروانه بهره‌برداری پنج واحد صنایع تبدیلی با ظرفیت هشت هزار و ۶۴۰ تن سال گذشته در استان صادر شد.

به گزارش خبرآنلاین از لرستان، «صیداحمد مرادی» افزود: برای ایجاد این پنج واحد، ۶ میلیارد و ۷۷۶ میلیون تومان سرمایه گذاری شده که با جذب هشت هزا و ۶۴۰ تن مواد خام پنج هزارو ۸۵۰ تن محصولات تبدیلی تولید می کنند.

وی اظهار کرد: این واحدها ظرفیت اشتغالزایی برای ۳۷ نفر را دارا هستند.

مرادی بیان کرد:  علاوه بر این هشت طرح دیگر نیز به صورت آزمایشی افتتاح شده که پروانه بهره برداری آنها پس از بررسی میدانی و جمع بندی مستندات صادر خواهد شد.

وی تصریح کرد: در مجموع سال گذشته ۷۹ فقره موافقت اصولی اولیه با سرمایه گذاری سه میلیارد و ۹۹۵ میلیون تومان و پیش بینی اشتغال ۸۶۳ نفر در استان صادر شده است.

مرادی گفت: با اجرای این تعداد طرح، ۱۴۹ هزار و ۳۱۳ تن انواع محصولات کشاورزی جذب می شود و ۱۱۶ هزار و ۷۲۲ تن محصول فرآوری و تبدیل شده تولیدمی شود که این امر نقش بسزایی در کاهش ضایعات، بسته بندی، فرآوری، بازاریابی، اشتغالزایی و ارزش افزوده خواهد داشت.

مدیرصنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهادکشاورزی لرستان اظهار کرد: همچنین ۳۵ فقره جواز تاسیس با اشتغال ۳۱۰ نفر، سرمایه گذاری چهار میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان و ظرفیت تولید ۲۵ هزار و ۸۸۱ تن به منظور حمایت از تولید در استان صادر شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1389498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =