۰ نفر
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
یکی از مهم‌ترین رویدادهای دنیای رسانه لغو شد

ایرنا نوشت: نمایشگاه بین‌المللی رادیو، تلویزیون و رسانه‌ها (IBC) که قرار بود از ۱۱ تا ۱۵ سپتامبر (۲۵-۲۱ شهریور) در آمستردام برگزار شود، به دلیل شیوع کرونا لغو شد.

نمایشگاه بین‌المللی رادیو، تلویزیون‌ و رسانه‌ها یا آی‌بی‌سی (IBC) که برای اولین بار در سال ۱۹۶۷ برگزار شد، در ۵۳ سال گذشته به یکی از تاثیرگذارترین و قدرتمندترین رویدادهای سالانه برای متخصصین حوزه تولید محتوا، مدیریت و پخش رسانه‌های الکترونیک در سراسر جهان تبدیل شده است.

آی‌بی‌سی در طول سال‌های گذشته از تمرکز صرف بر ریشه‌های فنی رسانه‌ فاصله گرفته و امروز تمام شاخه‌های مدیریت محتوا و پخش را پوشش می‌دهد. این نمایشگاه یکی از اصلی‌ترین رویدادهای حوزه رسانه است و هرساله بیش از ۵۷ هزار نفر از ۱۷۰ کشور جهان در آن شرکت می‌کنند.

به گزارش هالیوود ریپورتر، این رویداد رسانه‌ای امسال به دلیل شیوع کرونا برگزار نمی‌شود.

مایکل کریمپ مدیر عامل نمایشگاه بین‌المللی رادیو، تلویزیون و رسانه‌ها در بیانیه‌ای ضمن اعلام این خبر عنوان کرد: این که IBC بتواند محیطی امن و موفق ایجاد کند، اهمیت بسیاری دارد. با این وجود، همانطور که مسیر آینده از سوی دولت‌ها ترسیم شد، برایمان روشن شد که بازگشت به وضعیت عادی قبل از شیوع کرونا، تا ماه سپتامبر (شهریور) محقق نخواهد شد.

به استناد اطلاعات درج شده در وبسایت این نمایشگاه، رویداد ۲۰۲۰ به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

۲۴۱۲۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1389820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =