«کلینیک ارتوپدی» پایانی شیرین برای درد کمر و پا

درد کمر و پا ، یادگاری است که گذران عمر و  زندگی  بر تن ما به یادگار باقی میگذارد. چه بسا مادران و پدرانی که تنها همدم و مونسشان درد است و درد است و درد.

در این نوشتار مروری خواهیم کرد بر نقش آفرینی  بی نظیری که  کلینیک های  ارتوپدی در تشخیص و درمان اینگونه دردها دارند.

کلینیک ارتوپدی در واقع تشکیلاتی شامل متخصص ارتوپدی ، فوق تخصص ارتوپدی شامل فوق تخصص های ستون فقرات ، زانو ، شانه ، دست و پا ، متخصص طب فیزیکی ، متخصص مغزواعصاب و سایر متخصصین حوزه آسیبهای کمر و اندامهای دست و پا است که بصورت متمرکز اقدام به تشخیص و درمان دردهای بیماران میکنند. همین تمرکز خدمت رسانی باعث شده که صرفه جویی در وقت و هزینه بیمار و در نتیجه افزایش رضایتمندی  در مراجعه به این مراکز را به همراه داشته باشد.

 کلینیک ارتوپدی دکتر میرکه یکی از پیشگامان عرصه ارتوپدی در کشور است ، متشکل از متخصصین و فوق تخصص های ارتوپدی است که با جدیدترین روشهای درمانی در حال خدمت رسانی به عموم هموطنان است.

به گفته احمدرضا میربلوک جراح و فوق تخصص ستون فقرات دانشیار دانشگاه شهیدبهشتی ، دلیل رضایتمندی بالای بیماران مراجه کننده به این مرکز به دلیل تشخیص درست و با اصول جدید علمی و انجام مشاوره های پزشکی متعدد بین همکاران داخل کلینیک ارتوپدی بدون اینکه هزینه مالی و صرف وقتی برای بیمار داشته باشد ، است. بارها دیده شده که بیماری با تصور درد دیسک کمر به مجموعه مراجعه کرده است ولی در بررسی های جامع و مشاوره های فوق تخصصی، تشخیص بیماری های اعصاب و روان گذاشته شده که فرد از انجام اعمال جراحی بیمورد نجات پیدا کرده است.

دکتر فرزاد مریخ بیات جراح و متخصص ارتوپدی معتقد است که  رعایت اخلاق پزشکی ، وجدان کاری و مهارت علمی سه اصل پیش روی هر پزشکی باید قرارداشته باشد تا رضایتمندی بیمار را به همراه داشته باشد.

شاید برای شما که درد کمر یا پا دارید و یا دردهای مزمن و قدیمی کمر و پای مادر و پدرتان شما را نیز آزار میدهد ، سر زدن به کلینیک ارتوپدی خالی از لطف نباشد.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1390439