«عصر جدید» چطور کرونا را پشت سرگذاشت و به آنتن رسید؟

جام جم نوشت: ادامه عصر جدید از شنبه، سوم خرداد روی آنتن می‌رود؛ گروه این روزها در حال تصویربرداری قسمت‌های تازه است و تاکنون چهار قسمت از این برنامه بدون تماشاگران ضبط شده است.

اسفند سال گذشته بود که فصل دوم «عصر جدید» روی آنتن رفت، اما پس از چند قسمت، کرونا همه را غافلگیر کرد و به این ترتیب قسمت‌های ضبط شده این برنامه تا مدتی روی آنتن بود و قسمت‌هایی هم بدون حضور تماشاگر ضبط و پخش شد. پس از نوروز پخش این برنامه ادامه پیدا نکرد و به‌خاطر سلامت عوامل و شرکت‌کنندگانی که برای شرکت در «عصر جدید» لاجرم به سفر از نقاط مختلف کشور به تهران بودند، تصویربرداری متوقف شد.

حالا خبرهای تازه‌ای از این برنامه به گوش می‌رسد. خبر اول را به تازگی احسان علیخانی در لایو اینستاگرامش با حجت‌الاسلام زائری داد و گفت: «ادامه «عصر جدید» از شنبه، سوم خرداد روی آنتن می‌رود»؛ خبری که بسیاری از علاقه‌مندان این برنامه استعدادیابی منتظر شنیدنش بودند.

در این سه ماه، تصویربرداری برنامه «عصرجدید» تعطیل بوده و به دلیل تعطیلی باشگاه‌ها و جاهای مختلف در کشور، شرکت‌کنندگان نمی‎توانستند تمرین خوبی داشته باشند. به گفته عوامل برنامه برای سلامت شرکت‌کنندگان و تماشاگران، مجبور نشدن‌شان به سفر کردن و امنیت گروه برنامه‌ساز، این اتفاقات افتاد و ضبط قسمت‌های باقیمانده متوقف شد.

در این زمان، مربیان برنامه به صورت آنلاین با شرکت‌کنندگان در تماس بودند، اما به هر روی کار برای همه مشکل بوده و کرونا یکسری امکانات را از شرکت‌کنندگان دریغ کرده بود. همین موضوع به تولید، ضبط، پخش و تمرین شرکت‌کنندگان «عصر جدید» آسیب رساند.

اعضای گروه الان درصدد هستند مشکلات را رفع و رجوع و شرایط را بهتر کنند. این برنامه فعلا بدون تماشاچی در حال ضبط است، یعنی قسمت‌های ابتدایی که روی آنتن می‌رود بدون حضور تماشاگران خواهد بود. کم‌کم و با توجه به تغییراتی که ایجاد می‌شود تماشاگران با رعایت نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی اضافه خواهند شد.

به دلیل آزاد شدن عبور و مرور بین‌شهری، تصویربرداری ادامه برنامه و آمدن شرکت‌کنندگان از شهرهای مختلف به استودیو ادامه پیدا کرد. البته این روزها از هلال احمر و نیروهای اورژانس سر صحنه حضور دارند و همه پیش از ورود به استودیو از نظر سلامت بررسی و کنترل می‌شوند.

گروه این روزها در حال تصویربرداری قسمت‌های تازه است و تاکنون چهار قسمت از این برنامه بدون تماشاگران ضبط شده است. با نظر ستاد کرونا و وزارت بهداشت، به‌زودی حضور تماشاگران هم در این برنامه میسر خواهد شد.

هشت قسمت از برنامه روی آنتن رفته است، ۱۲ قسمت دیگر از مرحله مقدماتی باید پخش شود. به این ترتیب همچنان افراد و گروه‌هایی هستند که هنوز روی «صحنه عصر» جدید نیامدند و وارد گود این رقابت نشدند.

شیوع ویروس کرونا و توقف تصویربرداری، این فصل از «عصر جدید» را طولانی کرد و به همین خاطر فینال زمستان روی آنتن خواهد رفت. پس از مقدماتی، به ترتیب مراحل دوم، نیمه نهایی و نهایی برگزار می‌شود.


۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1390586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =