نماز عید فطر با رعایت مسائل بهداشتی در گلستان اقامه می شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: نماز عید فطر با رعایت پروتکل های بهداشتی در مساجد و اماکن مذهبی گلستان اقامه می شود.

به گزارش خبرآنلاین از گرگان ؛حجت الاسلام نورالله ولی نژاد: ضمن تبریک عید فطر، اظهارکرد: به منظور کنترل و مهار ویروس کرونا، نماز عید فطر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مساجد و اماکن مذهبی گلستان اقامه می‌شود.

وی توضیح داد که براساس بررسی و برنامه ریزی های انجام شده مقرر شد که نماز عید فطر به صورت توزیعی در مساجد و اماکن مذهبی و در فضاهای باز برگزار شود تا از تجمع جلوگیری شود.

ولی نژاد ادامه داد: لذا نماز در شهرستان‌ها به صورت تجمعی و متمرکز برگزار نشده و سعی می‌شود از حداکثر فضاهای مذهبی و اماکنی که امکان برگزاری نماز وجود دارد، استفاده شود.

وی با تأکید به رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: در هنگام برگزاری نماز حفظ فاصله فیزیکی الزامی بوده و از هرگونه پذیرایی خودداری شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: نمازگزاران باید از وسیله شخصی (مهر، سجاده، چادر نماز و غیره) استفاده کرده و متولیان سعی کنند نماز را در کوتاه‌ترین زمان برگزار کنند و از برنامه‌های اضافی پرهیز شود.

ولی نژاد با یادآوری اینکه نمازگزاران باید از ماسک و دستکش استفاده کنند، گفت: برپایی نماز عید فطر به معنای باز شدن مساجد و اماکن مذهبی نیست و هنوز تصمیمی در مورد بازگشایی‌ها اتخاذ نشده است.

وی با بیان اینکه مردم ما رعایت بهداشت را یاد گرفته‌اند، گفت که امیدواریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مشکلی ایجاد نشده و اعمال این روز به بهترین شکل انجام شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1391289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =