تشکیل کارگروه وصول معوقات مالیاتی در اجرای تکالیف قانون بودجه سال ۹۹ کشور

مدیر کل امور مالیاتی استان مازندران از تشکیل کارگروه وصول معوقات مالیاتی در راستای انجام تکالیف قانونی بند(ط) تبصره ۶ قانون بودجه سال ۹۹ کشور خبر دادند.

به گزارش خبرآنلاین از مازندران ، آقای حمزه‌ای در حالی‌که در بین معاونینش حضور داشت گفت: با توجه به وجود تحریم‌های ظالمانه امروز و شیوع ویروس کرونا مدیریت مالیات بی‌شک یکی از چالش‌های مهم استان خواهد بود چراکه حیات استان و کشور بر پایه مالیات استوار است.

ایشان اظهار داشتند: اگر کشوری می‌خواهد روی مدار توسعه قرار بگیرد باید روی نظام مالیاتی‌اش سرمایه‌گذاری کند و آن را با درآمدهای مالیاتی عادلانه درست و برنامه ریزی‌شده اداره کند.

وی در ادامه افزود: وصول معوقات مالیاتی استان از تکالیف سازمانی ، بودجه‌ای و عملکردی ما می‌باشد که مسئولین سازمان مالیاتی کشور و وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز بر انجام این وظیفه قانونی پافشاری دارند.

ایشان اعلام فرمودند: هدف از تشکیل کارگروه معوقات اصرار بر استفاده از کلیه ظرفیت‌های آیین‌نامه ماده ۲۱۸ ق.م.م و به دنبال آن توجه به ساختار و ترکیب نیروها و تقویت حس مسولیت‌پذیری در کلیه رده‌های اداره اجرائیات می‌باشد همچنین سعی و تلاش شده با تشکیل هیأت‌های اجرایی وصول حداقل ۳۰% کل معوقات تحقق یابد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1391387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =