درآمد میلیاردی از بورس با سایت آموزش فارکس TraderNova

همیشه افرادی که به تازگی با بازارهای مالی آشنا می شوند، به فکر درآمد میلیاردی از بورس به کمک شغل معامله گری هستند و برای این هدف از هر راه و روشی که پیش پای آن ها قرار بگیرد استفاده می کنند. حتی اگر راه و روش درستی برای معامله گری و تریدینگ در بازارهای مالی نباشد.

طبق گفته سایت آموزش فارکس TraderNovaمعامله گری در بازار بورس مثل هر شغل دیگری نیاز به گذراندن دوره های آموزشی مختلف دارد و پس از اتمام مراحل متعدد آموزش، می بایست فرد علاقه مند به ترید در طی یک دوره زمانی حداقل ۶ ماهه زیر نظر یک مربی معامله گری به کارآموزی و تمرین مباحث آموزشی خود بپردازد تا پس از آن بتواند به به صورت کاملا مستقل به فعالیت و امرار معاش در مارکت بپردازد.

اما متاسفانه روندی که اغلب افراد در این شغل پیش می گیرند به این صورت نیست. برای بسیاری از افراد بورس، فارکس و بازار ارزهای دیجیتال به عنوان یک سرگرمی و نهایتا به عنوان شغل دوم تعریف شده است، که در ادامه به شما خواهیم گفت که چرا این طرز فکر منجر به ضررده بودن افراد می شود. افراد به دلیل تبلیغات اشتباهی که در فضای مجازی و حتی در فیلم های سینمایی دیده می شود، تصور می کنند که معامله گری مساوی است با یک شغل هیجان انگیز و فوق العاده جذاب که پر از داد و بیداد و سر و صدا و خشونت در اتاق های معامله گری بورس های داخل و خارج از کشور است که تنها با مطالعه یک کتاب یا دانلود رایگان اندیکاتور و ابزار معاملاتی یا حتی مشاهده یک ویدیو در آپارات و یوتیوب می توان آن را یاد گرفت و میلیارد میلیارد پول پارو کرد!

در حالی که معامله گری به شکل واقعی آن به این ترتیبی که بیان شد فریبنده نیست. معامله گری شغلی است که برای یادگیری و تسلط بر آن می بایست سال ها زحمت کشید و ضررهای بسیار مالی وزمانی داد تا نهایتا بتوان به یک شخص لقب تریدر را داد که با تریدینگ به کسب سود و درآمد می پردازد.

پروسه ای که بزرگان بازار در سایت های معتبر از جمله www.Investopedia.com، www.Babypips.com و www.TraderNova.com برای این کار متصور هستند به ترتیب زیر می باشد:

۱. آموزش متد پرایس اکشن که تنها متد حقیقی تریدینگ در دنیاست.

۲. تمرین در حین آموزش در بازارهای مالی به کمک حساب آزمایشی یا دمو

۳. شروع تمرین با پول و سرمایه واقعی در بازار برای مدت حداقل ۶ ماه

۴. ساخت یک تاریخچه معاملاتی قابل قبول که قابل نمایش به همگان باشد.

به عبارت دیگر، مثل هر شغل حساس دیگری از جمله خلبانی، جراحی، وکالت و ... نباید انتظار داشت که فردی تازه کار به محض مطالعه چند کتاب و دیدن چند ویدیو آموزشی، مشغول کار واقعی شود.

اما حالا که با موارد حقیقی این شغل آشنا شدید و حقیقت آن را دریافت کردید، وقت آن رسیده که شما را از چشم انداز این شغل آگاه کنیم. طبق آمار رسمی بهترین بروکر فارکس در دنیا، حداقل ۷۵ درصد افرادی که برای اولین بار وارد بازارهای مالی می شوند، سرمایه خود را از دست می دهند. شاید پیش خود فکر کنید که این آمار فاجعه بار است، بله درست فکر می کنید!

این آمار نشان دهنده تمام افرادی است که به خاطر تبلیغات فیلم های هالیوودی و یا صرفا بر اساس حرص و طمع در بازارهای کاملا صعودی، وارد این شغل می شوند و کاملا بی گدار به آب می زنند. اما افرادی که حساب شده این شغل را شروع می کنند، جزو آن ۲۵ درصد سرمایه گذار موفق در دنیا خواهند بود که کسب درآمد میلیاردی از فارکس یا بورس برایشان مثل آب خوردن می ماند.

باید قبول داشته باشیم که در هر شغلی با سعی و تلاش می توان به موفقیت رسید، اما موفقیت در تریدینگ، واقعا حد و مرز نمی شناسد و نمی توان سقف درآمدی برای تریدرها تعیین کرد. برای مثال حتی تریدری که سرمایه اولیه ای بیشتر از ۳۰۰ دلار ندارد، می تواند با کار کردن برروی حساب های مدیریت شده و ساختن تاریخچه حسابی منظم و تمیز می تواند صدها هزار دلار و حتی میلیون ها دلار سرمایه گذار جذب کند و بدون ریسک با پول سایر افراد معامله کند و نهایتا در سود آن ها شریک شود.

اگر شما هم قصد دارید به صورت اصولی معامله گری را یاد بگیرید، در یک حساب مدیریت شده افتتاح حساب کنید و به کسب درآمد میلیاردی از فارکس بپردازید، پیشنهاد می کنیم حتما از وبسایت کسب درآمد اینترنتی TraderNova دیدن کنید.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1391394

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =