۱۶ نفر
۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
معرفی سایت دانلود فیلم آپ مدیا

تاریخچه سایت های فیلم

سایت های دانلود فیلم یکی از پر مخاطب ترین رسانه های اینترنتی هستند چراکه کاربران زیادی را دربر گرفته و بازدید هجومی را به دنبال دارند. اگر به گذشته سایت های دانلود فیلم نگاهی بندازیم سایت های بزرگی بودند از ایران فیلم تا تاینی مووی و جدیدا حتی فیلم تو مووی از سایت هایی بودند که به دلیل رعایت نکردن قوانین اسلامی با فیلتر رو به رو شدند. فیلتر های مداوم که باعث شد که کم کم کاربر خود را از دست دهند و به نحوی از بازار سایت های فیلم کنار روند. از مزیت هایی که این سایت ها داشتند و باعث جذب کاربر به سایتشان بود استفاده از نسخه اصلی و زبان اصلی فیلم های خارجی بود که بدون هیچ گونه سانسور در فیلم برای دانلود در دسترس قرار میگرفت و برای کسانی که میخواهند به شعورشان توهین نشود دانلود فیلم های خارجی با زبان اصلی یکی از فاکتور های مهم به شمار می آید. این سایت های پربیننده تمامی کیفیت های فیلم ها را بدون سانسور ارائه میدهند و از همه مهمتر زیر نویس فیلم را جداگانه قرار میدهند تا کسانی که تمایلی به داشتن زیر نویس ندارند برایشان آزار دهنده نباشد. همچنین به خاطر قدیمی بودن اینگونه سایت ها داشتن آرشیو کامل و سال بندی شده مزیت عالی به حساب می آید. سایت های مطرحی در بین توانستند همچنان پایدار بمانند از آپ تی وی گرفته تا هکس دانلود که با جذب کاربر و داشتن مجوز رسمی توانستند از سایت های برتر فیلم باشند اما بدون شک کاربر رضایت ندارد چراکه سانسور در فیلم ها رعایت شده اما ناچارا باید عادت کنیم فیلم های خارجی را به این شکل دنبال کنیم.

آینده بازار فیلم

تا اینجا به تاریخچه سایت های دانلود فیلم پرداختیم، درصد مشخصی را نمیتوان برای میزان مخاطب های فیلم های ایرانی و خارجی مشخص کرد اما نسبت به گذشته فیلم های ایرانی با حضور شبکه نمایش خانگی و پخش بیشتر سریال های نمایش خانگی رونق بهتری یافته است و با مشکلاتی که برای دانلود فیلم خارجی هست کاربران ترجیج داند به سوی فیلم های ایرانی تمایل پیدا کنند که این میتواند کمک بسیاری به آینده سینما ایران کند. اگر بازار تماشای فیلم های ایرانی داغ تر شود شاهد تولید و ساخت آثار سینمایی بیشتری خواهیم بود تا جایی که در سال های اخیر فیلم های سینما و سریال های نمایش خانگی از داستان های خوبی بهره میگیرند و درصد بالایی از مردم از فیلم رضایت دارند. یکی از مشکلاتی که بعضی سایت های فیلم رعایت نمیکنند و باید به صورت جدی تر برخورد شود سایت های فیلمی هستند که به صورت غیر قانونی فیلم های در حال اکران سینما یا نمایش خانگی را رایگان منتشر میکنند با این وجود که با رضایت بالایی از کاربران مواجه هستند اما انتشار اینگونه فعالیت هایی باعث شده تا تهیه کنندگان فیلم ها با نداشتن فروش زیاد از تولید فیلم های بیشتر خودداری کنند که این مسئله باید به صورت منطقی تر در دست بررسی باشد.

اکران آنلاین سینما

وجود بیماری به وجود آمده باعث شد برای اولین بار برخی فیلم ها روی به اکران آنلاین سینما بیاورند شاید برای برخی اینگونه به نظر برسد که چه تفاوتی با پخش فیلم در نمایش خانگی کند. شما بدون رفتن به سینما میتوانید فیلم ها را تماشا کنید. زمان میبرد این شیوه جا بیوفتد چرا که بیشتر فیلم ها در سینما جذابیت خود را به دست می آورند نشستن در کنار بیننده، سالن تاریک سینما میتواند احساس مخاطب را برانگیزد اما دیدن فیلم در خانه چنین هیجانی را القا نمیدهد. شاید به زودی با باز شدن سالن های سینما اکران آنلاین نیز از بین نرود و کسانی که میخواهند در منزل فیلم های در حال اکران سینما را به صورت قانونی و با خرید بلیط تماشا کنند فراهم سازند. اگر حق پخش این سریال ها رعایت شود و بتوان کاری کرد که با افراد سودجو پخش این فیلم ها برخورد شود میتوان اکران آنلاین سینما را یک عرصه دیگر در زمینه فیلم ها ارائه کرد.

دانلود فیلم آپ مدیا

آپ مدیا که فعالیت خود را اخیرا در یکی دو سال شروع کرده توانسته به خوبی نیاز کاربر را فراهم سازد. این وب سایت در مرحله اول با داشتن مجوز رسمی و پیروی از قانون جمهوری اسلامی ایران از هر گونه صجنه غیر اخلاقی در فیلم ها جلوگیری کرده است. سانسور هایی که در فیلم انجام گرفته به محتوای فیلم ضربه نخواهد زد و همچنین داشتن زیر نویس جداگانه از مزیت های سایت به شمار می آید. تبلیغات در این سایت وجود ندارد تا برای کاربر آزار دهنده نباشد. از مهمترین مزیت های آپ مدیا به روز بودن و آپدیت بودن است تا جایی که فیلم های نمایش خانگی که وارد مرحله پخش میشوند را در کمترین زمان ممکن و یا سریال های در حال پخش هفتگی را در ساعت و روز خودش در سایت به روز رسانی میکند. تمامی کیفیت ها در سایت قرار میگرد از کم ترین کیفیت که برای کاربرانی که با موبایل فیلم را دانلود میکنند و نیازی به بالاترین کیفیت اثر ندارند تا بالاترین کیفیت بلوری که مناسب افراد با دستگاهای پخش پیشرفته هست فراهم میکند. سرور های دانلود آپ مدیا در ایران قرارگرفته و باعث شده ترافیک دانلودی نیم بها و گاها یک چهارم برای شما در نظر گرفته شود که میتوان گفت در آینده ای نچندان دور بتواند قابلیت رایگان بودن ترافیک را فراهم کند.

فعالیت های آپ مدیا

آپ مدیا در دو بخش فیلم های خارجی و ایرانی فعالیت میکند. در بخش فیلم های ایرانی آخرین سریال های نمایش خانگی را به صورت قانونی و سریال های تلویزیونی را به صورت آپدیت شده رایگان در دسترس قرار میدهد. همچنین فیلم های ایرانی که مرحله اکران سینمای خود را گذرانده و وارد توزیع و پخش شدند به صورت خرید قانونی در سایت اضافه میشوند و فیلم های رایگان که چند ماهی از فروششان میگذرد و همچنین فیلم های سال های دورتر به صورت رایگان در سایت قرار میگیرند. در بخش فیلم و سریال های خارجی نیز که کاملا رایگان و به صورت ترافیک نیم بها محاسبه میشود در آرشیو کامل و موضوعی از فیلم های آمریکایی تا هندی و زبان های مختلف دیگر که با امتیاز دهی به هر فیلم انتخاب فیلم مورد نظر را راحت تر کرده است. آپ مدیا در سرچ های بالای واژه دانلود فیلم و دانلود سریال قرار گرفته و جزو برترین وب سایت های دانلود فیلم ایران به حساب می آید. در مقالات بعدی به دیگر سایت های دانلود فیلم خواهیم پرداخت. سایت کاربر پسند و ظاهری زیبا دارد تا جایی که میتوان گفت در بین سایت های فیلم از بهترین ها از نظر طراحی است اگر میخواهید تا دیگر امکانات و مزایای سایت آپ مدیا را ببینید به آدرس upmedia.me مراجعه کنید.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1391402

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =