اولین واکنش سردار سپاهی که برای دومین بار از سوی آمریکا تحریم شد

ایرنا نوشت: فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان در واکنش به تحریم خود از سوی وزارت خزانه‌داری آمریکا گفت: تحریم‌های آمریکا پشیزی ارزش ندارند و هرگز ما را از تداوم آرمان‌های انقلاب اسلامی و خدمت به مردم باز نمی‌دارند.

سردار سرتیپ حسن شاهوارپور روز یکشنبه در حاشیه آیین رونمایی از چهار عنوان کتاب به مناسبت چهارم خرداد گفت: آمریکایی‌ها هر وقت درمقابل اراده ملت ایران کم می‌آوردند، جسارت‌های سخیفی انجام می‌دهند ولی دست آنها برای ما رو شده است.

وی اظهارداشت: ۷۲ سال است که آمریکا از رژیم جعلی و اشغالگر اسراییل و قاتل مردم مظلوم فلسطین پشتیبانی می‌کند و تعداد زیادی از فلسطینی‌ها را در زندان به اسارت در آورده و شکنجه می‌کند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: عربستان بیش از هفت سال است که با سلاح‌های آمریکایی به کشتار مردم مظلوم یمن دست زده و آنها را بمباران می‌کند.

وی با اشاره به پشتیبانی آمریکا از محمد بن سلمان قاتل خاشقچی خبرنگار افزود: این خبرنگار به دستور محمد بن سلمان در چرخ گوشت تکه تکه شد.

سردار سرتیپ شاهوارپور بیان کرد: پاسداران و بسیجیان استان خوزستان در جریان سیل سال گذشته با کمک به مردم و بازسازی منازل آنها و در جریان کنترل ویروس کرونا با تولید ماسک و مواد ضدعفونی و توزیع کمک‌های مومنانه بین اقشار آسیب پذیر اقدامات وسیعی انجام دادند. بنده به عنوان خادمی کوچک در کنار پاسداران و بسیجیان استان بودم و آمریکا به دلیل ناتوانی در دیدن این موفقیت‌ها اقدام به تحریم بنده کرد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: آمریکا توقع داشت جمهوری اسلامی با اعمال تحریم‌های گسترده و شیوع ویروس کرونا به مرحله فروپاشی برسد ولی دید ایران در زمره کشورهای موفق مبارزه با ویروس کرونا است.

وی افزود: مردم ایران، آمریکا را به خوبی می‌شناسند و راه نورانی امام خمینی(ره)، شهدا و مسیر ترسیم شده توسط مقام معظم رهبری را ادامه می‌دهند.مقاومت مردم دزفول در دوران دفاع مقدس باید سرمشقی برای ایستادگی در برابر یاوه‌گویی‌های آمریکا و استکبارجهانی باشد.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1391764

برچسب‌ها