۰ نفر
۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
اجاره خودرو در فصل تابستان

برای داشتن تجربیات جدید به دل جاده بزنید و از گشت و گذار در شهرهای مختلف لذت ببرید. نوین رنتال در تمام طول سفر آماده پشتیبانی و خدمت رسانی به شما میباشد.

در تعطیلات سال گذشته مجموعه اجاره خودرو نوین رنتال در بین مشتریان خود از محبوبیت خاص و خارق العاده ای برخوردار بوده. رزرو اجاره ماشین به معنای آزادی بیشتر در طول سفر شما است با این کار دیگر نگران حمل و نقل نخواهید بود. در فصل تابستان راه های زیادی برای حمل و نقل وجود دارد مانند قطار، اتوبوس و هواپیما و … وجود دارد که از هزینه های بالایی به همراه افت کیفیت همراه است اما شما با اجاره خودرو مورد علاقه از سفر و جاده در کنار خانواده میتوانید نهایت لذت را ببرید.

ابتدا برای اجاره و رزرو خودرو به تعداد نفرات و تعداد چمدان ها دقت کنید و خودروی مناسب با پیش نیاز هایی که دارید را انتخاب کنید تا بتوانید سفری آسوده و با آرامشی را همراه داشته باشید.

ناوگان عظیم اجاره خودرو نوین رنتال

ناوگان عظیم نوین رنتال با بیش از صد دستگاه خودرو میباشد که شامل اکثر برندها و مدل های موجود در ایران میباشد اگر شما برای سفر با توجه به پیش نیاز های خود خودرویی را مد نظر ندارید میتوانید در طول شبانه روز با کارشناسان ما تماس گرفته و از مشاوره ما بهره ببرید تا بتوانید بهترین گزینه را نسبت به در خواست خود خودروی متناسب را انتخاب کنید.

خودروهایی که در ناوگان اجاره خودرو نوین رنتال میباشد تنوع بسیاری دارند از جمله خودروهای هیبریدی با ویژگی سبز برای دوستداران محیط زیست و سفرهای کوتاه.

سدان های لوکس با ویژگی هایی مانند رادیو ماهواره ای و فناوری هوشمند برای یک تجربه برتر و فوق العاده.

خودرو های متناسب برای آفرود مبدلهای ورزشی  برای تعطیلات آفتابی که خواستار رانندگی برای جاده های سر سخت و پستی بلندی در کوه و صحرا هستند.

وانت های لوکس جادار که به راحتی با کل خانواده یا گروهی از دوستان برای پیکنیک یا گشت و گذار و تریپ ساحلی و چنگل استفاده کنید.

خودروهای شاسی بلند هفت نفره برای خانواده پرجمعیت و یا خودرو های تشریفاتی برای مدیران برتر.

رزرو اجاره خودرو

چرا اجاره خودرو از نوین رنتال

مزیت ها و برتری های اجاره ماشین نوین رنتال که باعث تمایز از سایر رقبا میشود :

  • دارای مجوز و عقد قرار دادهای رسمی
  • اجاره خودرو در تهران، کیش، شیزاز، اصفهان و اقصی نقاط کشور
  • ارایه خدمات اجاره ماشین برای اتباع خارجی با راننده و بدون راننده
  • ترانسفر فرودگاهی و تشریفاتی VIP و CIP
  • تمامی خودرو های موجود دارای پوشش کامل بیمه بدنه
  • رزرو از طریق وب سایت یا به صورت تلفنی (حضوری)
  • تحویل ماشین مورد نظر در محل با توجه به درخواست مشتری
  • امکان تعویض خودرو در صورت نیاز مشتری
  • اجاره خودرو بدون چک و سند با آسان ترین شرایط موجود
  • ارایه لوازم جانبی در صورت نیاز مانند چادر مسافرتی، دوچرخه تاشو، صندلی کودک و …
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته و کادری مجرب با ۱۰ سال سابقه برای خدمت گذاری به مشتریان

هنگام رزرو خودرو از طریق نوین رنتال میتوانید به راحتی طیف گسترده ای از محبوب ترین برندهای خودرو را با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین گزینه را از بین آنها برای خود انتخاب کنید.

اجاره خودرو در تهران و شهرهای دیگر

اجاره خودرو و در تهران تحویل آن میتواند در دفتر مرکزی ما انجام شود اما برخی از مشتریان نیاز دارند که خودروی مورد نظر را در محل خود یا حتی در فرودگاه شهر موزد نظر تحویل بگیرند برای انجام این کار کافی است شما بلیط پرواز را به کارشناسان ما دهید و در شهر مورد نظر خود در اسرع وقت زمانی که شما به محل میرسید خودرو و کارشناس ما برای تحویل آن در محل حاضر شوند.
تمامی خودروها کارشناسی شده و با خیال آسوده میتوانید به رانندگی بپردازید. حتی شما برای عودت خودرو هم نیاز به مراجعه به دفتر ندارید میتوانید آدرس مورد نظر خود را به شرکت داده و شرکت موظف است در تاریخ معین شده کارشناس خود را ارسال نموده تا بتواند مدارک ضمانت را به شما عودت دهد و خودرو را تحویل بگیرد.

ضد عفونی در اجاره خودرو

ضد عفونی کردن خودروها

اجاره خودرو در این زمان که اخبار حاکم در کل جهان در مورد کرونا ویروس است ما میخواهیم به شما اطلاع دهیم که تیم نوین رنتال هوشیارانه پیاده سازی پورتکل های پیشرفته را برای کمک و اطمینان از ایمنی شما و هچنین انعطاف پذیری برای رزرو و اجاره خودرو انجام میدهیم.
ایمنی مشتریان و کارکنان برای ما در حوزه اجاره ماشین از اهمیت ویژه ای برخوردار است ما اخبار و اطلاعات و مشاوره و راهنمایی های سازمان بهداشت جهانی و مقامات محلی کشور خود را در مورد شیوع ویروس کرونا را از نزدیک رصد میکنیم و تمام تمرکز ما بر این است که اطمینان حاصل کنیم که نیاز های مشتری را در حالی انجام میدهیم که بتوانیم شما و کارمندانمان را ایمن نگه داریم.
ما از نزدیک اطلاعاتی را که سازمان بهداشت جهانی در مورد مشاوره در چگونگی کمک به کاهش شیوع ویروس کرونا است مشاهده میکنیم. برای کمک به محافظت از کارکنان و مشتریان ارجمند خود ما مشوق شستن منظم دست ها با استفاده از دستگاه ضد عفونی کننده هستیم.
همچنین تکنیک های تمیز کردن وسایل نقلیه خود را پس از هر اجاره تقویت کرده ایم به ویژه مکان هایی که افراد بیش تر با آن ها در تماس هستند مانند فرمان و دستگره در ها و سایر سطوح سخت و آن ها را لمس میکنند توجه ویژه ای می کنیم.

انواع خودروهای موجود نوین رنتال

اجاره انواع خودرو های ایرانی و خارجی در مجموعه نوین رنتال امکان پذیر است. رنت خودرو در تمامی مناطق کشور عزیزمان به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه است. برای اجاره ماشین میتوانید به راحتی از طریق سایت نوین رنتال اقدام به رزرو آنلاین کنید.

  • خودروهای لوکس و تشریفاتی خارجی (با راننده و بدون راننده)
  • خودروهای اقتصادی ایرانی بدون راننده

برای مشاهده لیست قیمت اجاره خودرو میتوانید به وب سایت نوین رنتال مراجعه نمایید و خودروی مورد نظر خود را رزرو کنید. پس از آن در زمان معین از سوی شما شرکت موظف است که خودرو را به شما تحویل دهد.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1393030

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =