خرید آسان و مطمئن جم فری فایر از سایت معتبر موجو شاپ

خرید جم یا الماس بازی فری فایر

یکی از مواردی که در این بازی از اهمیت خاصی برخوردار است جم بازی است. شما می توانید هر مقدار الماس یا جم فری فایر که نیاز دارین، از سایت موجو شاپ خریداری کنید. سفارش های خرید جم فری فایر در کمتر از ۱۰ دقیقه برای شما فعال خواهد شد و می توانید برای بالابردن سطح بازی خود از این جم و الماس ها استفاده کنید.

در بازی فری فایر در برخی از قسمت ‌ها شما برای اینکه بتوانید سریعتر پیشرفت کنید و سرعت خود را ارتقا دهید می‌توانید از پرداخت های درون برنامه ای استفاده کنید که متاسفانه به خاطر تحریم‌ ها در کشور ایران نمی توانیم پرداخت های درون برنامه ای بصورت مستقیم داشته باشیم، سایت موجو شاپ بستری فراهم کرده که شما بتوانید با اطمینان خاطر و در کمترین زمان ممکن تمام خرید های خود را مربوط به بازی فری فایر انجام دهید تنها کافیست به سایت موجو شاپ مراجعه کرده و در بخش محصولات آن هر آنچه را که برای بازی فری فایر نیاز دارید خریداری کنید و تمام خریدهای شما در کمتر از ۱۰ دقیقه برایتان فعال خواهد شد.

خرید آسان و مطمئن جم فری فایر از سایت معتبر موجو شاپ

درباره بازی فری فایر

فری فایر نسبت به دیگر بازی هایی که تا به حال دیده اید کمی متفاوت می‌باشد داستان بازی از جایی شروع می شود که شما باید از یک هواپیمای درحال حرکت فرود بیاید در واقع باید با استفاده از چتر نجات که در اختیار دارید از هواپیما به بیرون بپرید و در یک در جزیره فرود بیاید.

سپس تعداد کاربرانی که در آن جزیره فرود آمده‌اند را شکست داده و خود را به یک نقطه امن که در آن جزیره مشخص شده برسانید و پس از اینکه به نقطه امن رسیدید باید در دیگر جزایر نیز به رقابت با سایر کاربران بپردازید در طول این راه که شما باید به جزایر مختلفی بروید و یک کوله ‌پشتی در تمام مدت همراه شما خواهد بود.

شما در هر جزیره هنگامی که در حال جستجو برای از بین بردن دیگر بازیکنان هستید آیتم هایی بر سر راهتان قرار می‌گیرد که باید آنها را جمع آوری کنید و آنها در کوله‌پشتی خود نگهدارید تا در هر زمان که می خواهید از آنها استفاده کنید.

یکی از نکاتی که در بازی فری فایر بازیکنان و بسیار به چالش می‌کشد این است که در هر ۱۰ دقیقه یک بازمانده جدید به جزیره ای که شما در آن در حال اجرای بازی هستید اضافه خواهد شد بنابراین اینکه شما بتوانید هرچه سریعتر خود را به نقطه امن برسانید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

خرید آسان و مطمئن جم فری فایر از سایت معتبر موجو شاپ

اینکه شما بتوانید داشته‌های کوله‌پشتی خود را مدیریت کنید اگر نتوانید به درستی از آنها استفاده کنید قطعاً در مراحل بالاتر و هنگامی که در برابر بازیکنان حرفه ای قرار می گیرید به مشکل برخواهید خورد و چه بسا اینکه از دور بازی حذف شوید.

قارچ هایی که در هر جزیره وجود دارند، میتوانند برای شما یک منبع بسیار خوب باشند، انها را از دست ندهید زیرا با جمع آوری انها میتوانید قدرت خود را بیشتر کنید.

در بازی فری فایر شما می توانید از سلاح ها و تجهیزات قدرتمندی استفاده کنید اما اینکه شما چگونه از سلاح ها و تجهیزاتی که در اختیار شما قرار می گیرد استفاده کنید از اهمیت بسیار بالایی برخور هستند و همانند دیگر بازی های رقابتی و اکشن داشتن استراتژی و تاکتیک بسیار مهم است.

اگر بخواهیم یک نکته کلیدی به شما بگوییم این است که سعی کنید بیشتر از اسلحه های GROZA – M۲۴۹ در طول اجرای بازی استفاده کنید، سعی کنید در حالت های مختلف از این اسلحه ها استفاده کرده تا بتوانید نحوه کنترل آنها را یاد بگیرید.

یکی از نکاتی که در طول بازی فری فایر باید به آن توجه کنید این است که، هنگام رقابت  با دیگر بازیکنان در جزیره های مختلف نباید بصورت مستقیم حرکت کنید، در واقع منظور این است که سعی کنید بصورت مورب و یا زیگزاکی حرکت کنید تا به دیگر بازیکنان این اجازه را ندهید که شما را از دور بازی حذف کنند.

و در رابطه با مکانی که قرار است فرود بیایید باید به این نکته توجه کنید که در جزیره ای فرود بیایید که تعداد بازیکنان کمتری در آن جزیره حضور دارند، در این حالت شما شانس بیشتری برای پیروز شدن و رساندن خود به نقطه امن خواهید داشت.

بازی فری فایر دارای گرافیک نسبتاً خوبی می باشد و همه چیز به خوبی به تصویر کشیده شده اما نمی توان گفت که به تمام جزئیات بازی اشاره شده است اما در کل گرافیک قابل قبولی دارد، اگر بخواهیم در رابطه با جلوه های صوتی بازی صحبت کنیم باید بگوییم که صداگذاری ها به خوبی انجام شده و اگر میخواهید از اجرای بازی بیشتر لذت ببرید بازی را با هدفون و هندزفری اجرا کنید.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1393037

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =