دستگاه های اجرایی باید خرید خود را از واحدهای صنعتی استان چهارمحال وبختیاری انجام دهند

استاندار چهارمحال وبختیاری گفت :با توجه به نام‌گذاری امسال‌ از سوی مقام معظم رهبری به نام "جهش تولید"، دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها و بانک‌های چهارمحال و بختیاری باید خریدهای خود را با رعایت کیفیت و قیمت از واحدهای صنعتی، معدنی و صنفی استان انجام دهند. 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری، اقبال عباسی  در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: هیچ‌کدام از بانک‌ها حق ندارند ،منابع دولتی با عنوان وجوه اداره شده را به مشتریان مورد نظر خود پرداخت کنند.

وی افزود: این منابع باید به‌صورت مدیریت شده دولتی و در قالب تسهیلات به طرح‌های مشخص شده از سوی دولت پرداخت شود.

عباسی تصریح کرد: با توجه به نام‌گذاری امسال‌ از سوی مقام معظم رهبری به نام "جهش تولید"، دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها و بانک‌های چهارمحال و بختیاری باید خریدهای خود را با رعایت کیفیت و قیمت از واحدهای صنعتی، معدنی و صنفی استان انجام دهند. 

گفتنی است ،در این نشست اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری با پرداخت ۲ هزار و ۳۹۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی برای توسعه صنعت این استان با ایجاد و تثبیت اشتغال ۶۹۸ نفر نفر قالب تسهیلات طرح تولید و اشتغال بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه و طرح رونق تولید موافقت کردند.

از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۲۷ مصوبه برای تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری صادر شده که ۱۰۰ درصد آن اجرایی شده است.

همچنین مشکلات مرتبط با چهار واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری در این نشست مطرح و راهکارهای کارشناسی برای رفع آن ارایه و مصوب شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1393045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =