روایت غربال‌گری دوران کرونا/ زنگ می‌زدیم از سرفه و تب بپرسیم مردم از تنهایی‌شان می‌گفتند

در اولین قسمت از سری جدید برنامه «مکث» که از امشب روی آنتن خواهد رفت؛ سه خواهر از کار در طرح غربالگری کرونا سخن خواهند گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فصل دوم برنامه گفتگو محور و اجتماعی «مکث» از این پس روزهای پنجشنبه و جمعه از شبکه دو سیما و در ساعت ٢٢:٣٠ بعد از اخبار پخش خواهد شد.

در اولین قسمت از سری جدید این برنامه که امشب روی آنتن خواهد رفت رضا فیاضی ابتدا میزبان دکتر محمد نصر؛ دادرس معاونت پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیر است و از نکته‌ها و سختی‌های دوران کاری در زمان کرونا سخن خواهند گفت.

در بخش بعدی برنامه نیز سه خواهر به نام‌های سوسن، سیمین و سیما خردمند از همکاران طرح غربالگری کرونا (٣٠٤٠) میهمان برنامه هستند و از همکاری مردم با این طرح تا خاطرات تلخ و شیرین‌شان از این دوران به گپ و گفتگو خواهند پرداخت.

سری جدید برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد با نگاه ویژه به کرونا سراغ قصه‌های اجتماعی می‌رود، قصه‌های آدم‌ها و موقعیت‌هایی که قبل و بعد از کرونا حال و روزشان عوض شده است.

این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندانی نظیر گلاره عباسی، رضا فیاضی، پرویز پورفلاحی، فریبا متخصص، فرناز رهنما، پیام دهکردی، الهام پاوه‌نژاد، داریوش رسول نجفیان، کاردان، چنگیز جلیلوند، گیتی خامنه، مریم سعادت ، رضا رفیع و... صاحبان داستان‌های اجتماعی مربوط به کرونا ضبط و پخش می‌شود.

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1393114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =