۰ نفر
۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
ماجرای افرادی که از ترس کرونا گرفتند

برنامه مناسبتی «مکث» که جمعه ۲ خرداد میزبان روانشناسی است که از افرادی می‌گوید که از ترس، کرونا گرفتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس از همه‌گیر شدن بیماری کرونا در کشور، یکی از نگرانی‌های همه ما ابتلای خود یا عزیزان‌مان به این بیماری است. اما آیا این نگرانی باید منجر به ترس، اضطراب و یا تشویش روحیه‌مان شود؟ مرز بین احتیاط و وسواس ذهنی کجاست؟

در بیست‌وهشتمین  قسمت از برنامه مناسبتی «مکث» که جمعه ۲ خرداد ساعت ١٩:٣٠ از شبکه ۲ سیما پخش می شود، داریوش کاردان میزبان حمید یعقوبی روانشناس است و با هم درباره دوران کرونا و مشکلات و بیماری‌های روحی مخصوص این دوران، همدلی زوجین در روزهای قرنطینه، اختلاف‌های زن و شوهری که در دوران کرونا بالا گرفت، افرادی که از ترس کرونا به این بیماری مبتلا شدند و... به گفتگو می پردازد.

برنامه «مکث» ویژه ماه مبارک رمضان شبکه ۲ قبل از افطار با نگاه ویژه به کرونا سراغ قصه‌های اجتماعی می‌رود، قصه‌های آدم‌ها و موقعیت‌هایی که قبل و بعد از کرونا حال و روزشان عوض شده است.

این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندانی نظیر  گلاره عباسی، فریبا متخصص، فرناز رهنما، پیام دهکردی، الهام پاوه‌نژاد، داریوش رسول نجفیان، داریوش کاردان، چنگیز جلیلوند، گیتی خامنه، مریم سعادت، رضا رفیع و... صاحبان داستان‌های اجتماعی مربوط به کرونا ضبط و پخش می‌شود.

۲۴۱۲۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1390980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =