دبیرکل حزب عدالت طلبان ایران اسلامی نخستین کسی است که به مصاحبه حمیدرضا فولادگر عضو کمیسیون ماده 10 احزاب واکنش نشان داد.

به گزارش خبرآنلاین، در جوابیه​ای که او  ارسال کرده، انتساب «حزب عدالت طلبان ایران اسلامی» به مشایی رد شده و فولادگر به ناآگاهی و اتهام پراکنی متهم شده است.

متن کامل این جوابیه به این قرار است:

با تبریک بیداری اسلامی و حلول سال نو"سال جهاد اقتصادی"و تسلیت شهادت برادرانمان در کشورهای منطقه؛ احترما در پاسخ به مطالب مندرج در روزنامه الکترونیکی خبرآنلاین با کدهای 137727و137728 مورخ 7فروردین ماه 1390 با عنوانهای "عضو کمیسیون ماده 10 احزاب تشریح کرد: علت انحلال دو حزب اصلاحطلب و درخواست مجوز 7 حزب با حمایت مشایی" و "تلاش مشایی برای تشکیل 7 حزب جدید در آستانه انتخابات" بدینوسیله با رد و تکذیب مطالب سراسرخلاف واقع منتسب به حزب عدالت طلبان ایران اسلامی، خواهشمند است جهت اطلاع و آگاهی آن رسانه محترم و تنویر اذهان خوانندگان عزیز ، طبق قانون مطبوعات به فوریت جوابیه ذیل درج شود:

1-   حزب عدالت طلبان ایران اسلامی مجموعه ای است متشکل است از خیل یادگاران دفاع مقدس، روحانیون، خانواده های معظم شهدا و بسیجیان سلحشور ایران اسلامی که با توجه به ضرورت پیگیری مطالبات عدالت طلبانه مردم غیور کشورمان و همچنین فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری این دهه بعنوان دهه "عدالت و پیشرفت" و همچنین دغدغه و پیگیری ایشان مبنی بر تحقق عدالت در تمامی جوانب و عرصه ها بعنوان هدف والای انقلاب اسلامی به فضل خداوند و با طی مراحل بسیار و بصورت قانونی شکل گرفت.

2- جناب آقای حمیدرضا فولادگر عضو کمیسیمون ماده 10 احزاب در گفت وگویی با ویژه نامه نوروزی خبرآنلاین اظهارات خلاف واقعی را در رابطه با حمایت دولت و آقای مشائی از حزب عدالت طلبان ایران اسلامی بیان کردند و متأسفانه خبرآنلاین نیز با انتخاب تیتر و خبرسازی به بال وپر دادن به مسئله ای کذب پرداختند که زاییده برخی توهمات است .

3- جناب آقای فولادگر به عنوان منتخب نمایندگان مجلس محترم شورای اسلامی درکمیسیمون ماده 10 احزاب، از چند و چون کار و همچنین ریز درخواست مؤسسین، مشخصات اعضاء شورای مرکزی و سبقه آنان و همچنین جزئیات اساسنامه و مرامنامه حزب عدالت طلبان ایران اسلامی اطلاع و آگاهی کامل داشتند و انتظار نمی رفت اینطور ناآگاهانه و یا خدایی نکرده با اغراضی خاص به اتهام پراکنی علیه نیروهای ارزشی، دلسوخته و اصولگرا بپردازند  و با سوء استفاده از جایگاه خود در مجلس و کمیسیون ماده 10 احزاب ظن و گمانهای شخصی را در قالبی بیان کنند که منجر به نتیجه گیری های عجیب و مخدوشی بشود که مطمئناً قابل پیگیری و بررسی است.

4-جناب آقای فولادگر با بیان برخی مطالب نسنجیده، ضمن توهین به حزب عدالت طلبان ایران اسلامی ، اعضاء و هواداران در سراسر کشور ارزش انتخاب نمایندگان محترم و مقام و جایگاه کمیسیون ماده 10 احزاب را به عنوان یاور تشکیلات و احزاب قانونی زیر سوال بردند و جای تأسف دارد و ما نیز خواهان تذکر جدی این دو نهاد به ایشان هستیم تا در موضع گیری هایشان دقت بیشتری فرمایند.

5- در آخر ضمن رد و تکذیب هرگونه حمایت دولت و بویژه شخص و اشخاصی مانند آقای مشائی از این حزب؛ راه های قانونی برخورد با انتشار دهندگان مطالب خلاف واقع به حزب متبوع را برای خود محفوظ می دانیم و خواستار آنیم با دقت و امانت داری بیشتر که از تمامی اصحاب رسانه انتظار همین است با اخبار مطالب اینچنینی که منابع آن دارای آگاهی و شناخت کافی نیستند برخورد شود.

/14111

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 139321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۹
    1 0
    دبیر کل اسمشون چی بود ؟؟
  • mohammad US ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۹
    0 0
    واقعا!؟ازآقای حمیدرضا فولادگر عضو کمیسیمون ماده 10 احزاب ونماينده مجلس شوراي اسلامي جاي تعجب دارد که چطور باآبروي يک حزب وهواداران شان بازي ميکند.
  • تاجیک IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۹
    0 0
    به نظرم این آقای فولادگراصلا درجریان رای گیری وتایید صلاحیت حزب عدالت طلبان ایران اسلامی نبوده که چنین اظهارات نپخته را مطرح کرده است.وهمه را زیر سوال برده. --------------------------- درضمن در جواب سوال آن برادر: اسم دبیر کل عدالت طلبان ایران اسلامی یکی از رزمنده گان وسرداران بزرگ اسلام سردار نعمت اله حکیم میباشد.
  • بختياري از شهركرد IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۲
    0 1
    ما به يادگار دوران دفاع مي نازيم ما لراي ايران فقط مي گويم رهبري و در سايه ان حركت مي كنيم حال كه حكيم اين فرزند انقلاب از ارزش ها دفاع مي كند ما عضو ح اين حزب مي شويم حكيم دوست دارم