امتحانات مقطع کارشناسی دانشگاه تهران حضوری برگزار می‌شود

مهر نوشت: امتحانات مقطع کارشناسی در دانشگاه تهران حضوری است و در مقطع ارشد و دکتری به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

 معاونت آموزشی دانشگاه تهران در خصوص نحوه برگزاری آزمون‌های پایان نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

نحوه برگزاری آزمون‌های پایانی نیمسال دوم ۹۹-۱۳۹۸

امتحانات دروس مقطع کارشناسی به صورت حضوری و طبق تقویم آموزشی و برنامه زمانبندی اعلام شده برای هر درس، از تاریخ ۵ تیرماه برگزار خواهد شد.

شرایط آزمون دانشجویان دانشگاه تهران ساکن در شهرستان‌ها

دانشجویان ساکن در استان‌های تهران، البرز و قم با حضور در دانشکده‌های خود در دانشگاه و دانشجویان ساکن در شهرستان‌ها با حضور در مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان‌های محل سکونت خود در آزمون‌های پایانی نیمسال شرکت خواهند کرد.

سوالات آزمون‌ها به صورت چند گزینه‌ای خواهد بود. انتخاب محل آزمون به عهده دانشجو است. سامانه مربوط به نحوه انتخاب محل آزمون و مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور، متعاقباً توسط مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه اعلام خواهد شد.

امتحانات کارشناسی ارشد و دکتری به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود

پیرو بخشنامه‌های قبلی، امتحانات دروس مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری برای همه دانشجویان به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود. استاد هر درس مرجع ارزشیابی دانشجو در همان درس بوده و نسبت به ارزیابی و امتحانات پایانی اقدام خواهد نمود. در موارد خاص آزمون برخی از دروس با تأیید معاونت آموزشی دانشکده و ستاد برگزاری آزمون‌های دانشگاه می‌تواند بر اساس مفاد بند ۱ برگزار شود.

آزمون پایان ترم دانشجویان خارجی که به کشور خود بازگشته‌اند صرفاً به صورت الکترونیکی برگزار شود و برای آن دسته از دانشجویان خارجی که در داخل کشور هستند مطابق بندهای بالا صورت پذیرد.

مرکز مدیریت دانش و یادگیری الکترونیکی دانشگاه اطلاعات لازم در خصوص روش‌های آزمون‌های الکترونیکی و مستندات لازم برای برگزاری آزمون‌های الکترونیکی را به واحدها ارائه خواهد داد.

معاونان آموزشی واحدها باید هماهنگی و برنامه‌ریزی لازم را برای برگزاری آزمون‌ها فراهم کنند. در این راستا همراهی و مشارکت مدیران گروه‌های آموزشی و اعضای هیئت علمی برای برگزاری مطلوب آزمون‌های پایان نیمسال بیش از پیش مورد انتظار است.

47237
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1393442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =