سه انتصاب در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان

طی احکام جداگانه ای سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سمنان،سرپرست معاونت صنایع دستی، مشاور اجرایی مدیرکل منصوب شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان امروز شنبه ۱۰ خرداد۹۹ در جلسه معارفه گفت:«با عنایت به اینکه این استان دارای هنرمندان شاخص و رشته های مختلف صنایع دستی است، برند سازی و رونق تولید صنایع دستی در الویت کاری این اداره کل قرار دارد.»

وی گفت:« شناخت ظرفیت های استان، ارتقاء جایگاه آثار و بافت تاریخی شهر و شهرستان سمنان، توسعه صنعت گردشگری و رونق صنایع دستی دارای اهمیت هستند.»

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان طی احکامی جداگانه، همایون جورابلو  را به عنوان سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سمنان، علی اکبر زارعی را به عنوان سرپرست معاونت صنایع دستی استان سمنان، مریم سلمانیان به عنوان مشاور اجرایی مدیرکل منصوب نمودند.

در این احکام آمده است:

با استفاده از روش های به روز و کارآمد، بهره گیری از ظرفیت های موجود، ایجاد ارتباط درون و برون سازمانی با بهره گیری از توان ظرفیت های استانی و ملی، کمک به انجام پژوهش و مطالعات راهبردی همگام با اجرای دقیق سیاست های اداره کل و ... از جمله مواردی است که انتظار می رود در راستای نیل به اهداف این اداره کل مورد توجه قرار گیرد.

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1393802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =