دنبال پروژه‌های ویترینی نرفته‌ایم

ایسنا نوشت: نائب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز بیان کرد: خوشبختانه به دنبال پروژه‌های ویترینی نرفته‌ایم و توزیع خدمات محله‌ای جزو اهداف ماست.

سونیا اندیش روز شنبه، ۱۰ خرداد در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه ۴ تبریز، با اشاره به عملکرد شورای پنجم، اظهار کرد: زمانی که شورای پنجم مستقر شد اولین شعارش خدمات رسانی به مناطق تبریز و دومین شعار نیز مبارزه با فساد بود که تاکنون این دوشعار را توانسته تاحدودی عملیاتی کند.

وی بیان کرد: اگر شهرداری و شورا در این مدت پروژه‌های ویترینی را انجام می‌دادند شاید از نظر تبلیغات و عملکرد ظاهری، بسیار سرو صدا می‌کرد، ولی معتقدیم به جای افتتاح پروژه‌های ویترینی باید رضایت مردم را جزو اولویت‌های خود قرار دهیم.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با بیان این‌که طی دوره‌های گذشته بحث توسعه‌ی شهری بیشتر به مناطق برخوردار مورد توجه قرار گرفته بود، گفت: طی سال‌های گذشته، خدمات شهری آنطور که باید در مناطق ده گانه به طور تساوی و نسبت به جمعیت توزیع نشده بود، در این دوره تلاش بر این شده تا خدمات محله‌ای و توسعه‌ی شهری در تمامی مناطق شهر انجام شود.

به گزارش ایسنا، وی با تاکید بر این‌که توانمندسازی مناطق کم برخوردار از لحاظ زیرساختی همواره مدنظر بوده است، گفت:  دسترسی خودروها و سهولت در عبور مرور مسیرگشایی‌ها اهمیت زیادی دارد.

وی با بیان اینکه شعار هر محله یک پارک محله ای تا حدودی عملیاتی شده است، گفت: سال ۹۸ تعداد ۲۵ پارک محله ای در سطح تبریز افتتاح شد که پنج مورد از این پارک‌ها در منطقه چهار تبریز قرار دارد.

وی یادآور شد: از اهالی محله که در مسیرگشایی دچار فشار روحی و روانی شدند عدرخواهی می‌کنیم و از همکاری آن‌ها در خصوص تملک نیز قدردانی می‌کنم.

اندیش با اشاره به بحث فساد ستیزی در شورای شهر تبریز، اظهار کرد: رفتارهایی در شورای شهر تبریز در این خصوص انجام شده است که از هزینه‌های بیهوده جلوگیری می‌شود، حرکتی رو به جلو داریم و امیدواریم بتوانیم حق النالس را حفظ کنیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1393892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =