سلسله مسابقات کتابخوانی «خط شکن» در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری گفت: سلسله مسابقات کتابخوانی «خط شکن» با موضوع دفاع مقدس و در قالب طرح مسجد محور «راهکار» به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

به گزارش خبرآنلاین ازچهارمحال و بختیاری: محمدرضا مظاهری ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: این دوره از مسابقات با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و به منظور غنی سازی اوقات اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این دوره از مسابقات به دلیل پیشگیری و مقابله با کرونا به صورت مجازی در پیام رسان گپ به آدرس @khatshekanbook برگزار می شود.
وی ابراز کرد: سلسله مسابقات کتابخوانی «خط شکن» با موضوع «دفاع مقدس» و در قالب طرح مسجد محور «راهکار» به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
مظاهری تصریح کرد: در این دوره از مسابقات کانون های فرهنگی هنری مساجد سطح استان روزهای شنبه به معرفی یک کتاب می پردازند.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: سؤال های مربوط به مسابقه در قالب ادامه طرح «شنبه های با کتاب» در پیام رسان گپ به آدرس @khatshekanbook منتشر می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1394040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =