توزیع بیش از ۵۴ هزار سبد کالا بین مددجویان کرمانی

ایسنا نوشت : مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از توزیع ۵۴ هزار و ۵۰۰ سبد کالا در ماه مبارک رمضان در راستای طرح رزمایش همدلی برای ایران همدل در بین مددجویان و نیازمندان استان کرمان خبر داد.

"یحیی صادقی" با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و شرایط ایجادشده سعی کردیم خدمات موردنیاز را به قشر نیازمند جامعه ارائه دهیم گفت: به همین منظور این نهاد با راه‌اندازی آشپزخانه‌هایی در قالب طرح اطعام مهدوی اقدام به پخت غذای گرم و توزیع بین نیازمندان کرده است.

وی ادامه داد: در این راستا ۴۶ آشپزخانه در ایام ماه مبارک رمضان در سطح استان راه‌اندازی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی درمجموع ۳۱۸ هزار پرس غذای گرم طبخ و بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

صادقی از توزیع ۵۴ هزار و ۵۰۰ سبد کالا در ماه مبارک رمضان در راستای طرح رزمایش همدلی برای ایران همدل در بین نیازمندان استان کرمان خبر داد و افزود: ارزش این تعداد سبد غذایی بیش از ۱۷ میلیارد تومان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در ادامه بابیان اینکه کمیته امداد استان کرمان در سال ۹۸ باوجود همه سختی و مشکلات توفیقات خوبی در برخی از شاخص‌ها کسب کرد گفت: کسب مقام برتر جشنواره شهید رجایی در بین دستگاه‌های اجرایی استان برای نخستین بار و معرفی جمعی از نخبگان پرورش‌یافته کمیته امداد استان در قالب طرح رویش اراده‌ها ازجمله این توفیقات بوده است.

وی در ادامه از رشد قابل‌توجه جمع‌آوری زکات در استان در سال ۹۸ خبر داد و گفت: این نشان‌دهنده اعتماد مردم به این نهاد است و کمیته امداد استان کرمان طی سال گذشته به حسن اعتماد مردم موفق به کسب رتبه برتر زکات در کشور شد.

صادقی بیان کرد: در پایان سال ۹۸ به دلیل شیوع ویروس کرونا به‌منظور حفظ سلامت مددجویان و خدمت‌رسانی بهتر به مددجویان از این فرصت در جهت خدمات‌رسانی غیرحضوری به مددجویان بهره گرفته‌ایم و این امر در کمیته امداد استان نهادینه‌شده است.

وی ادامه داد: به‌منظور تأمین بخشی از نیاز جامعه به ماسک نیز کمیته امداد استان اقدام به راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک در استان کرد و تاکنون بیش از یک‌میلیون عدد ماسک توسط مددجویان کمیته امداد استان تولیدشده است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1394227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =