ارسال حواله یوان آسان‌تر از آن چیزی‌ست که فکرش را می‌کنید

شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع چنین نیز است؛ اما همیشه راهکارهایی وجود دارند که به شما کمک کنند تا با سریع‌ترین و آسان‌ترین روش ممکن ارسال پول به چین و دریافت پول از چین را انجام دهید. تنها کافی است با افراد متخصص و باتجربه و آموزش‌دیده در این زمینه مشورت کنید و بهترین راه حواله یوان را انتخاب کنید.

اگر تا پایان این یادداشت با ما همراه بمانید، حتما راهکار مناسب خودتان را پیدا خواهید کرد و با روش‌های مختلف حواله فوری یوان آشنا خواهید شد. ابتدا به این نکته اشاره کنیم که کشورهای ایران، کوبا، ونزوئلا، سودان، فلسطین و کره شمالی در لیست تحریم خزانه‌داری آمریکا هستند و به‌همین دلیل حواله وسترن یونیون ممکن نیست. سپس برویم سراغ معرفی بهترین روش‌های حواله یوان.

کدام روش حواله یوان برای من مناسب‌تر است؟

اگر در فکر ارسال حواله یوان به چین هستید، حتما باید با روش‌های ارسال حواله ارزی به چین آشنا باشید. ما این‌جا به‌اختصار به این روش‌ها اشاره می‌کنیم. اگر درباره این روش‌ها و کیفیت انجام آن‌ها سوالی دارید، می‌توانید با کارشناسان سان اکس پی تماس گرفته و پاسخ مناسب خود را دریافت کنید.

حواله داخلی

مزیت این روش در انتقال پول به حساب بانکی مورد نظر از داخل کشور چین است. این کار امنیت پرداخت شما را بالاتر می‌برد و از معلق ماندن وجه‌تان در هر مرحله‌ای از انتقال جلوگیری می‌کند. این روش را می‌توانید در گروه حواله فوری یوان به چین قرار دهید.

حواله سوئیفت

مزیت این روش کارمزد مناسب آن برای انتقال حواله‌های بالای ۱۰.۰۰۰ دلار است. شاید با مشاوره با سان اکس پی این روش را برای ارسال حواله ارزی دلار و یورو به چین انتخاب کنید.

حواله پی پال

اگر روش مدنظرتان برای ارسال پول به چین استفاده از روش پرداخت آنلاین جهانی پی پال است، بهتر است ابتدا با مشاوران سان اکس پی صحبت کنید. آن‌ها می‌تواند چندوُچون دقیق این روش را برای شما شرح دهند.

حواله وسترن یونیون

این روش برای حواله فوری یوان به چین فوق‌العاده است. هم‌چنین برای خارج کردن درآمد ارزی از چین نیز راهکار مطلوبی محسوب می‌شود. با همه این‌ها، با توجه به تحریم‌های خزانه‌داری آمریکا، باید پیش از انتخاب این روش حواله یوان از یک متخصص کمک بگیرید.

حواله ریا

راهکار دیگر برای حواله فوری یوان استفاده از روش حواله ریا است. این روش نیز سریع، ساده و بدون نیاز به حساب بانکی صورت می‌گیرد.

حواله RMB

حواله RMB همان حواله یوان است که توسط بازرگانان و تاجران ایرانی استفاده می‌شود. وقتی صحبت از ارسال پول به چین برای واردات کالا باشد، معمولا بازرگانان ایرانی از اصطلاح حواله RMB استفاده می‌کنند.

حواله Renminbi

در ادبیات اقتصادی کشور چین حواله رنمینبی همان واحد پولی چین یعنی یوان است. پس حواله RMB همان مخفف حواله Renminbi است و در واقع ماهیت این دو هیچ تفاوتی با هم ندارد. پس هم حواله رنمینبی و هم حواله آر ام بی هر دو همان حواله یوان هستند.

اصطلاح CNY

CNY همان واحد پول کشور چین، و مساوی است با یک یوان RMB. این اصطلاح در ادبیات رسمی تجارت این کشور کاربرد دارد و اگر مقصد شما بازار چین است بیش‌تر با همان حواله RMB و یا حواله Renminbi مواجه خواهید بود.

نرخ حواله یوان به چین

اگر برایتان سوال شده که نرخ حواله یوان به چین چقدر است، باید توجه داشته باشید که این عدد متغیر است و معمولا با افزایش رقم وجه ارسالی، کارمزد آن کاهش می‌یابد. اگر این افزایش از عدد خاصی بالاتر برود، حواله یوان بدون کارمزد انجام خواهد شد. برای اطلاع از نرخ حواله یوان امروز می‌توانید از سرویس مشاوره رایگان سان اکس پی کمک بگیرید. هم‌چنین می‌توانید به داشبورد حساب خود در سایت سان اکس پی رفته و با وارد کردن مبلغ حواله‌تان از روش محاسبه کارمزد اتوماتیک استفاده کنید تا در لحظه کارمزد انواع حواله یوان برایتان محاسبه شود.

کدام بانکهای چین مقصد حواله یوان خواهند بود؟

ما معمولا از بانک کشاورزی چین یا به‌اختصار بانک ABC برای انجام مراودات بانکی با چین و ارسال حوالجات دلاری به چین استفاده می‌کنیم. بانک کشاورزی چین یکی از ۴ بانک بزرگ این کشور و هم‌چنین یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های عمومی جهان است. با این حال، بانک‌های چینی دیگری نیز هستند که در مسیر مراودات مالی با چین و حواله یوان کمک‌کننده خواهند بود. در ادامه با اسامی بهترین بانک‌های چین آشنا می‌شویم:

- بانک چین Bank of China

- کونلون بانک Bank of Kunlon

- پینگان بانک Pingan Bank

- کانسترشن بانک چین China Construction Bank

- بانک SPD چین SPD Bank

- بانک جی چی مورگان JP Morgan Bank

- بانک مردم چین The People’s Bank of China

- بانک آی سی بی سی چین ICBC Bank

- بانک توسعه چین Development Bank

- بانک کشاورزی چین Bank of Agricultural (ABC)

مراحل دریافت و ارسال حواله یوان

حال که با انواع حوالجات یوان و روش‌های مختلف مراوده مالی با چین آشنا شدیم، وقت آن رسیده که در آخرین بخش از مقاله آموزشی ارسال حواله یوان به چین با مراحل این کار آشنا شویم. ابتدا وارد سایت سان اکس پی شده، ثبت‌نام کنید تا بتوانید مراحل زیر را دنبال کنید:

مراحل ارسال حواله یوان

- ابتدا در داخل پنل‌تان ثبت سفارش کنید.

- مبلغ مورد نظرتان را وارد کنید تا قیمت و کارمزد حواله ارسالی مشخص شود.

- پس از صدور فاکتور، اقدام به پرداخت کنید.

- رسید پرداخت‌تان را دریافت کنید.

مراحل دریافت حواله یوان

- با مشاوران کارشناس حواله یوان از طریق واتسپ (۰۹۰۲۴۸۴۰۴۰۸) تماس بگیرید.

- کارشناس مشخصات حساب ارزی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

- مبلغ ارزی مورد نظرتان را به این حساب واریز می‌کنید.

- مرحله آخر تسویه حساب است. در این مرحله مبلغ ریالی به حساب معرفی‌شده از سوی شما واریز می‌شود.

در تجارت با چین موفق خواهید بود اگر...

به یک مجموعه خوش‌نام و باتجربه مانند سان اکس پی اعتماد کنید. حواله یوان و سایر بخش‌های تجارت با چین را با کمک کارشناسان زبده سان اکس پی پیش ببرید تا بهترین نتیجه برایتان حاصل شود.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1394537

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =