اندیشه‌ های امام خمینی (ره) راهگشای مشکلات بشریت ‌است

شبستان نوشت :رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت : امروزه به بسیاری از ملت ها ثابت شده‌ است که اندیشه ‌های ناب امام خمینی (ره) در موضوع استکبار ستیزی و حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشورها ریشه‌ حل مشکلات مردم آن ها است.

«موسی انصاری» با تشریح ویژه ‌برنامه‌های بزرگداشت احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) حضرت امام خمینی (ره) و یوم‌الله قیام خونین و تاریخ‌ ساز پانزدهم خرداد ماه  گفت: امروزه به بسیاری از ملت ها ثابت شده‌ است که اندیشه ‌های ناب امام خمینی (ره) در موضوع استکبار ستیزی، قطع دست اجنبی، حفظ کرامت بانوان و حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشورها ریشه‌ حل مشکلات مردم آن ها است.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، اولویت اول در تکریم و بزرگداشت هر 2 مناسبت 14 و 15 خرداد را تمرکز بر تبلیغات گسترده محیطی و فعالیت‌های فراگیر فرهنگی دانست و افزود: با توجه به شرایط فعلی حاکم بر جامعه برگزاری مسابقات، تبیین و بازنشر وصیت‌ نامه سیاسی الهی امام راحل، سبک زندگی، سیره و مکتب سیاسی و ... آن عزیز سفرکرده با بهره حداکثری از ظرفیت فضای مجازی و شبکه ‌های اجتماعی در دستور کار کارگروه‌های بزرگداشت مراسم قرار گرفته ‌است.
 
وی در بخش دیگری از سخنانش از برگزاری مراسم بزرگداشت و استماع بیانات نماینده ولی فقیه در استان خبر داد و تصریح کرد: اعضای ستاد بزرگداشت 14 و 15 خرداد استان فردا سه‌ شنبه 13 خرداد ساعت 11 صبح در محل سالن جلسات دفتر نماینده ولی فقیه در استان گردهم آمده و یاد و نام آن یگانه‌ دوران را گرامی‌ می‌دارند.
 
خاطرنشان می شود: بارگذاری مطالب، نماهنگ، طرح های تبلیغاتی، سرود و. بر روی سایت و کانال‌های رسمی شبکه ‌های اجتماعی این شورا چاپ 2 نمونه پوستر ویژه سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی و یوم‌الله پانزدهم خرداد برای استفاده در ناوگان مسافربری، اماکن عمومی، ادارات و سازمان‌های دولتی و نهادها و همچنین اتخاذ تدابیری برای استماع عمومی فرمایشات ولی امر مسلمین، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای که به صورت زنده از طریق رسانه ملی پخش می شود از دیگر برنامه‌های این ستاد در استان است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1394649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =