بادی اسپینر؛ جایزه "کارآفرین برتر سال ۱۳۹۸" را از آن خود کرد 

بادی اسپینر، برند موفق ایرانی در حوزه مد و پوشاک موفق به کسب جایزه کارآفرین برتر در سال ۱۳۹۸ شد.  

مدیر کل سازمان تامین اجتماعی شهرستان‌های استان تهران، آقای دکتر عباس اورنگ با بررسی ۵۱ هزار و ۲۰۰ کارگاه فعال در شهرستان‌های این استان،  شرکت بادی اسپینر را به عنوان برترین کارآفرین در سال گذشته تعیین کرد و طی مراسمی از این برند و فعالیت‌هایش در حوزه اشتغال‌زایی تجلیل شد.

مراسم اهدای جایزه کارآفرین برتر قرار بود به صورت همایشی در اداره کل تهران و با حضور فعالان این حوزه و مدیران مربوطه برگزار شود که امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا لغو شد و به همین علت اعطای جایزه با حضور رییس اداره تامین اجتماعی شهر قدس و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهر قدس در مراسم کوچک‌تری در شرکت بادی اسپینر صورت گرفت.

بادی اسپینر

بادی اسپینر با حدود ۲۰ سال سابقه در حوزه طراحی، تولید و فروش انواع پوشاک زنانه و مردانه نه تنها توانسته جایگاهی مطمئن و مورد اعتماد در بازار مد و پوشاک ایران به دست آورد بلکه با گسترش فعالیت، تاسیس و گسترش خطوط و حجم تولید و شعب خود هر سال سهم بیشتری از اشتغال‌زایی در این حوزه را به خود اختصاص دهد.

بادی اسپینر با نگاهی رو به رشد و گسترش در آینده از تولیدکنندگان پرقدرتی است که در کنار تامین نیاز داخلی با بالاترین کیفیت، در ایجاد فرصت‌های شغلی بیشتر در کشور نیز نقش پررنگی را ایفا می‌کند.

بادی اسپینر

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1394801