با موبودید به موفقیت در کسب و کار خود بیاندیشید!

موبودید، اولین و بزرگترین سایت تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی در ایران است که به شما کمک می‌کند تا اقدام به تبلیغ در دنیای مجازی نمایید و به موفقیت در کسب و کار خود بیاندیشید. به لطف حضور نیروهای متخصص، جوان و باانگیزه در این سامانه، شمار کسب و کارهای بزرگ و کوچک و حتی کسب و کارهای خانگی که به موبودید اعتماد می‌کنند و تبلیغاتشان را به آن می‌سپارند، روز به روز در حال افزایش است.

تفاوتی ندارد که شما صاحب یک کسب و کار بزرگ باشید و یا این‌که استارتاپی را به تازه‌گی راه‌اندازی کرده باشید. به هرحال تا زمانی که هیچ یک از مشتریان شما چیزی در مورد محصولات و یا خدمات شما ندانند، احتمال ضرر و کاهش شدید سود برای شما حتمی خواهد بود. حتی اگر بهترین محصولات و یا خدمات را هم ارائه دهید، باید به دنبال راهی برای معرفی خدمات و محصولاتتان به مشتریان بالقوه‌ی خود باشید. استفاده از روش‌های نوین بازاریابی به ویژه در دنیای امروز که رقابت تنگاتنگی بین صاحبان کسب و کارهای مختلف وجود دارد، این امکان را برای شما به وجود خواهد آورد که توسط مشتری‌های بالقوه بیشتر شناخته شوید و در نهایت سود و فروشتان بالا رود. در حال حاضر، یکی از پرکاربردترین روش‌های بازاریابی تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی است که شانس پیشرفت و موفقیت در کسب و کار را تا چندین برابر افزایش خواهد داد.

تبلیغات گسترده در اینستاگرام، یکی از روش‌های بازاریابی و تبلیغات آنلاین به شمار می‌آید که می‌توانید از آن برای برندسازی و موفقیت در کسب و کار استفاده نمایید. این کانال ارتباطی محبوب هم‌اکنون بیش از یک میلیارد کاربر فعال در سراسر جهان دارد. انتشار روزانه‌ی هزاران پست اینستاگرامی در صفحات تجاری و شخصی افراد در این رسانه‌ی اجتماعی، از پرطرفدار بودن آن حکایت دارد. در ایران هم میلیون‌ها کاربر در طول شبانه‌روز موضوعات مختلف را در قالب پست‌ها و استوری‌های متعدد با دیگر کاربران به اشتراک می‌گذارند. با این تفاسیر می‌توان فهمید که تبلیغات اینستاگرامی قدرتی است که برای برندسازی و فروش بیش‌تر باید به آن توجه داشت. اما چگونه می‌توان در اینستاگرام تبلیغ کرد؟

موبودید، اولین و بزرگترین سایت تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی در ایران است که به شما کمک می‌کند تا اقدام به تبلیغ در دنیای مجازی نمایید و به موفقیت در کسب و کار خود بیاندیشید!

مزایای تبلیغات اینستاگرام برای موفقیت در کسب و کار

اگر از تبلیغات اینستاگرام برای پیشرفت و موفقیت در کسب و کار استفاده می‌نمایید، بهتر است در ابتدا با مزایای آن آشنا شوید. با توجه به اهمیت عناصر بصری در تبلیغات اینستاگرام، راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی می‌تواند به معرفی برند شرکت شما کمک شایانی نماید. از آنجایی که اینستاگرام یک رسانه‌ی محبوب در میان جمعیت میلیونی از کاربران ایرانی می‌باشد، می‌تواند به شما در رشد ارتباطات برند کمک نماید. یعنی افزایش فالوورهای شما در اینستاگرام می‌تواند با افزایش فروش و بهبود ارتباط برند با بازار هدف، همراه باشد. در اینستاگرام دیگر لازم نیست منتظر مشتری بمانید. بلکه این خود شما هستید که با تبلیغات صحیح به سوی مشتری حرکت می‌کنید. تمامی کسب و کارهای بزرگ و کوچک می‌توانند از اینستاگرام در جهت برندسازی استفاده نمایند. همچنین این رسانه از نظر هزینه با تبلیغات محیطی هرگز قابل مقایسه نمی‌باشد. خلاصه‌ی کلام این‌که هرچقدر از بازدهی بالای این رسانه‌ی اجتماعی بگوییم، کم است!

تولید محتوای تبلیغاتی، درج محتوای تبلیغاتی و گرفتن فالوور در اینستاگرام، اعتمادسازی در میان فالوورها و اجرای کمپین فروش با استفاده از آفر یا کد تخفیف، مراحل تبلیغات در اینستاگرام هستند. هر تبلیغی که در اینستاگرام انجام می‌شود اگر با ایده‌های نو و جذاب همراه باشد، مخاطبان بیش‌تری را به سوی شما جذب خواهد کرد. آن‌گاه خواهید دید که پیدا کردن مشتری در فضای مجازی به مراتب راحت‌تر از پیدا کردن آن‌ها در فضای سنتی است. استفاده از استراتژی‌ها و روش‌های زودبازده، یقیناً شما را در مدت زمان کوتاه‌تری به نتیجه خواهد رساند. پس برای دست‌یابی هر چه سریع‌تر به هدفتان که همان موفقیت در کسب و کار می‌باشد، باید کار را به کاردان بسپارید!

چرا برای تبلیغات در اینستاگرام باید از موبودید کمک گرفت؟

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام به شرطی برای موفقیت در کسب و کار شما اثربخش خواهند بود، که با آگاهی و دانش کافی صورت گیرد. به طور کلی روش‌های مختلف و متعددی برای تبلیغات اینستاگرامی وجود دارند که متخصصان موبودید با توجه به اهداف کسب و کار شما، برخی از تبلیغات را مفیدتر و موثرتر می‌یابند. در موبودید روشهای بازدیدی و ۲۴ ساعته برای تبلیغات در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام استفاده می‌شود. تبلیغات بازدیدی در انواع مختلف ایمپرشن (Impression)، ویو (View) و ریچ (Reach) هستند.

علاوه بر این‌ها تبلیغات استوری اینستاگرام نیز به کاربران امکان می‌دهد تا استوری خود را در پیج‌های پربازدید و معروف به اشتراک بگذارند. در این روش، عکس‌ها و ویدئوهای شما در استوری قرار داده می‌شوند و با انتشار آن در پیج‌های پربیننده به برندسازی و موفقیت در کسب و کار شما کمک شایانی خواهد شد. همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، نوعی از تبلیغات که از آن برای انتشار آگهی‌های شما در صفحات پربازدید استفاده می‌شود، تبلیغات ۲۴ ساعته هستند. در این نوع از تبلیغات، تعرفه به صورت ساعتی محاسبه می‌شود و برای سهولت در انتخاب و اثربخشی بیش‌تر، پکیج‌های مختلف با تعرفه‌های متفاوت برای شما ارائه خواهند شد. از جمله مزایای تبلیغ در اینستاگرام با استفاده از موبودید، می‌توان به پشتیبانی ۲۴ ساعته، استارت بسیار سریع، جامعه‌ی کاربری گسترده و کاربران حرفه‌ای در آن اشاره کرد. همچنین با سرویس‌های موبودید با صرف کمترین هزینه، تبلیغاتی با بازخوردهای عالی خواهید داشت.

تبلیغات خود را با خاطری آسوده به موبودید  بسپارید!

پذیرش تبلیغات در موبایل و شبکه‌های اجتماعی جهت رونق و موفقیت در کسب و کار با به‌کارگیری اصول مدیریت صحیح و بدون نقص در موبودید انجام خواهد شد. نظارت مستقیم بر روی کیفیت کارهای انجام شده، ارتباط روشن و شفاف با تمام شرکای تجاری شرکت‌ها و پیگیری دائمی میزان پیشرفت پروژه از جمله برنامه‌های متخصصان فعال در موبودید می‌باشد. کارشناسان و متخصصان موبودید تجارب قدرتمندی در زمینه‌ی تبلیغات برای کسب و کارها دارند که می‌توانند به عنوان پلی محکم و استوار بین شما و دنیای چند ده میلیون نفری کاربران ایرانی در فضای مجازی باشند.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1395023