ورود مسافران به اتوبوس بدون ماسک ممنوع شد

میزان نوشت: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: بر مبنای این دستورالعمل، ورود مسافران به اتوبوس بدون ماسک ممنوع است.

 محمود ترفع با اعلام اینکه بر اساس آخرین پروتکل ابلاغی به این شرکت، استفاده تمامی مسافران اتوبوس از ماسک اجباری است، گفت: بر مبنای این دستورالعمل، ورود مسافران به اتوبوس بدون ماسک ممنوع است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تاکید بر اینکه در اجرای پروتکل ابلاغی برای مقابله با کرونا، چاره‌ای جز سخت‌گیری و ممانعت از ورود شهروندان بدون ماسک به اتوبوس نداریم، افزود: از همه شهروندان درخواست می‌کنیم چنانچه قصد دارند از ناوگان اتوبوسرانی استفاده کنند، حتماً ماسک به همراه داشته باشند.

وی در مورد شهروندانی که به هر علت ماسک به همراه ندارند، گفت: برای این گروه از شهروندان نیز تدابیری اندیشیده شده از جمله عرضه ماسک با قیمت مصوب در بیش از ۶۰ پایانه و ایستگاه پرمسافر خطوط تندرو تا اگر شهروندی ماسک نداشت و خواست از اتوبوس استفاده کند، این امکان برایش فراهم باشد که در محل، ماسک ابتیاع کند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تاکید بر اینکه به موجب توصیه‌های بهداشتی، اقتضای حضور شهروندان در خارج از منزل و در سطح شهر، استفاده از ماسک است، خاطرنشان کرد: البته این ضرورت در فضاهایی که جمعی از افراد در آن حضور می‌یابند، مضاعف می‌شود و از این رو، از شهروندان عزیز درخواست داریم هنگام سوار شدن به اتوبوس، لزوماً از ماسک استفاده کنند.

۴۷۲۳۲


 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1395064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =