۰ نفر
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
استقلال به این دلیل به پادوانی پول نداد

ورزش سه نوشت: معاون بین الملل باشگاه استقلال در مورد دلخوری مدافع خارجی سابق باشگاه در مورد پرداخت نشدن مطالباتش توضیحاتی را ارائه کرد.

کاظم قیم در مورد اظهارات اخیر پادوانی مبنی بر اینکه باشگاه استقلال به فکر او نیست  گفت: نمی‌دانم که چرا پادوانی این صحبت را کرده است. یکی از اولویت‌های باشگاه استقلال پرداخت مطالبات پادوانی بود و این موضوع را آقای سعادتمند از همان ابتدا بر رویش تاکید داشتند حتی قبل از اینکه حکم فیفا در خصوص پادوانی صادر شود. در هرحال همانطور که در جریان هستید، قرار بود ۱۰۰ هزار دلار به این بازیکن از محل مطالبات فیفا پرداخت کنیم. در این هنگام حکم فیفا پادوانی هم صادر شد که همان ۱۰۰ هزار دلار را تایید می‌کرد. در ادامه وکیل پادوانی به باشگاه گفت که به این حکم اعتراض دارد و به همین دلیل مسئله را در CAS مطرح می‌کند.

او  در پایان گفت: در این میان و با نظر آقای سعادتمند، ما برای اینکه حسن نیت خود را نشان دهیم، به پادوانی گفتیم که اگر مایل است، ۱۰۰ هزار دلار را دریافت کند و در کنار آن، او و وکیلش مسئله را در CAS هم دنبال کنند. بعد از این درخواست، بعد از یک هفته پادوانی شماره حسابش را به ما اعلام کرد و گفت که اگر می‌خواهید پول را بدهید، ایرادی ندارد ولی ما به حکم فیفا اعتراض می‌کنیم. در ادامه ما با فیفا مکاتباتی داشتیم و قرار شد پادوانی تاییدیه نهایی را بدهد تا جهت پرداخت پولش اقدام کنیم اما او به ما گفت من نامه مربوط به فیفا را تایید نمی‌کنم چون می‌خواهم در CAS موضوع را دنبال کنم. ما به او گفتیم که می‌دانیم در CAS کار را می‌خواهی دنبال کنی ولی با توجه به شرایطت و نشان دادن حسن نیتمان، می خواهیم این پول را الان به تو بدهیم. با این‌حال او نامه مربوطه (تاییدیه شماره حساب به فیفا) را در نهایت تایید نکرد تا پرداخت به او تاکنون صورت نگیرد.

254 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1395107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =