مدیرکل سابق ارشاد استان اصفهان دلیل استعفایش را تشریح کرد

‌مدیرکل سابق ارشاد استان اصفهان گفت: به دلیل شرایط خاص خانواده و کسالت فرزندم و عدم امکان حضورم در اصفهان مجبور به این تصمیم شدم و از حدود ۱۵ روز پیش استعفای خود را تقدیم وزیر محترم کردم که امروز پذیرفته شد.

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان  :سید سعید سرابی  در اصفهان با بیان دلیل استعفایش اظهار داشت: گرفتن این تصمیم برایم بسیار سخت بود، اما به دلیل شرایط خاص خانواده و کسالت فرزندم و عدم امکان حضورم در اصفهان مجبور به این تصمیم شدم و از حدود ۱۵ روز پیش استعفای خود را تقدیم وزیر محترم کردم که امروز پذیرفته شد.

وی بیان کرد: با هدف ایجاد تحول در حوزه فرهنگ و هنراستان اصفهان سمت مدیرکلی این  استان را پذیرفتم، اما شرایط به گونه‌ای است که در حال حاضر با اولویت موضوع خانواده قادر به ادامه کار نیستم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با قدردانی از همکاری علما، مسئولان و اصحاب فرهنگ و هنر استان هنرپرور اصفهان، به ویژه همکاران اداره کل، اضافه کرد: ظرفیت همکاران و مدیران بومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ظرفیتی کامل است و قطعا با تدبیر وزیر محترم در بهره گیری از این ظرفیت و همراهی جامعه فرهنگی و هنری استان که جملگی بسیار مجرب و نجیب هستند، ان شاالله هیچ خللی در جریان خدمت‌رسانی به عرصه خطیر فرهنگ استان ایجاد نخواهدشد.

سید سعید سرابی ۲۷ فروردین ۹۹ با حکم وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی به سمت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان منصوب شده بود.

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1395130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =