معاون استاندار همدان: ۸۰۴ میلیارد تومان به واحدهای آسیب دیده از کرونا در همدان اختصاص یافت

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت:۸۰۴ میلیارد تومان برای کمک به واحدهای آسیب دیده از کرونا در استان اختصاص یافته که این مبلغ در قالب تسهیلات به واحدهایی که تعدیل نیرو نداشته اند پرداخت می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ ظاهر پورمجاهد، در دوازدهمین جلسه اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان گفت: سه طرح بخش کشاورزی استان همدان که گرفتار معوقه‌های بانکی بودند با حمایت دولت رفع مشکل شده و به چرخه تولید بازگشتند.

معاون استاندار همدان خاطرنشان کرد: این طرح ها شامل ۲ مرغداری و یک واحد تولیدی ترشی و شوریجات بود که در مجموع یک میلیارد تومان به بانک کشاورزی بدهکار بودند.

وی با بیان اینکه بدهی های عقب افتاده این واحدها با حمایت دولت دوباره تقسیط شد تا بتوانند به کار و تولید خود ادامه بدهند، اظهار داشت: تصمیم هایی که در این جلسه برای حل و فصل مشکلات صنایع و واحدهای تولیدی استان گرفته می شود باید به نحو احسن اجرا شود.

پورمجاهد به خسارت واحدهای تولیدی آسیب دیده از کرونا نیز اشاره کرد و افزود: ۸۰۴ میلیارد تومان برای کمک به واحدهای آسیب دیده از کرونا در استان اختصاص یافته که این مبلغ در قالب تسهیلات به واحدهایی که تعدیل نیرو نداشته اند پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه با وجود مشکلات فراوان کار تولید استان تعطیل نشد و بخشی از لطمه های وارد شده با کمک دولت مرتفع می شود، گفت: واحدهای تولیدی تا پایان خرداد ماه فرصت جذب این تسهیلات را دارند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1395256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =