۰ نفر
۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱
غوغای هشتگ‌مدیا با خندوانه اینستاگرامی

مانند هر پدیده جدید دیگری اینستاگرام هم در بدو ورود به ایران فرهنگ صحیحی نداشت. همچنان هم بخش اعظم محتوای منتشرشده در این شبکه اجتماعی سخیف، زرد، غیرواقعی و ضدارزش‌های اجتماعی است. در چنین فضایی هشتگ‌مدیا موفق شده برای نهمین بار یکی از موفق‌ترین برنامه‌های اینستاگرامی را برگزار کند و در این دوره هم مانند دوره‌های پیشین خیل عظیمی از مخاطبان را سرگرم و البته تعدادی از آنها را بسیار خوشحال کرد. سلسله برنامه‌های جدید هشتگ مدیا را می‌توان «خندوانه اینستاگرامی» نامید. 

هشتگ‌مدیا به عنوان بزرگ‌ترین آژانس دیجیتال‌مارکتینگ فعال در فضای مجازی و اینستاگرام با دعوت از برترین هنرمندان و سرشناس‌ترین چهره‌ها، برنامه‌ای ساخته که بیش از نیم میلیون نفر از کاربران اینستاگرام را به سمت خود می‌کشاند و بیش از دویست هزار کاربر به شکل مستقیم همراه چالش‌ها و قرعه‌کشی‌های این برنامه هستند.

هشتگ‌مدیا برای ساخت این برنامه همکاری جذابی را  با مطرح ترین چهره‌های سرشناس مانند رامبد جوان، میلاد کی مرام، حسن ریوندی ، علیرضا بیرانوند، مهران غفوریان، محمدرضا هدایتی، نیوشا ضیغمی، منوچهر هادی، حمید لولایی ، بهنام تشکر، شقایق فرهانی ، محمد رضا حساتی و ده ها ستاره ی دیگر که فقط در برنامه های مهم تلویزیون دیده میشوند شروع کرده است.

هشتگ مدیا در حال حاضر به نقطه‌ای رسیده که جذابیت برنامه‌هایش برای سلبریتی‌ها و مخاطبان چیزی از تلویزیون کم ندارد. اجرای استندآپ کمدی مهران غفوریان در آخرین برنامه و حضور و همراهی علی صبوری نفر اول برنامه استند اپ خندوانه در نهمین برنامه هشتگ مدیا و استقبال چشم‌گیر مخاطبان، این واقعیت را تداعی می‌کند که یک غول رسانه‌ای جدید در حال سر برآوردن است.

برنامه ای که با رعایت چارچوب ها ، و با ایده پردازی دو جوان به نام های سینا فرحی و امیر تشکر که به عنوان تهیه کننده و ایده پرداز توانسته فضای لایو های اینستاگرام را به سمتی ببرد که به لقب خندوانه اینستاگرام را به خود اختصاص دهد.

۲۱۲۱

کد خبر 1395464