۰ نفر
۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
قصه یک شکارچی که حامی حیوانات شد

برنامه «مکث» با میزبانی از یک شکارچی حرفه ای، قصه چگونگی تبدیل او به یکی از حامیان حیوانان و محیط زیست را روایت می کند.

به گزارش خبرآنلاین، در چهارمین  قسمت از فصل دوم برنامه «مکث» که همزمان با روز جهانی محیط زیست جمعه شب ساعت ٢٢:٣٠ بعد از اخبار  از شبکه دو سیما پخش خواهد شد، سعید شیخ‌زاده میزبان مسعود فربد یک حامی و فعال محیط زیست است که پیش‌تر شکارچی بوده است.

فربد اما این‌روزها تمام تلاشش را می‌کند تا از طریق فضای مجازی مردم را نسبت به ارزش محیط زیست این ثروت ملی آگاه کند. او همچنین در خدمت محیط زیست کشور است و با شکارچیان و تخریب‌گران محیط زیست برخورد می‌کند و در این مسیر تا پای مصدوم شدن هم پیش رفته است. مهمان دیگر برنامه نیز مسعود مستقیم فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان خراسان جنوبی است و خاطراتی جذاب و شنیدنی از روزهای کار در محیط زیست روایت خواهد کرد.

سری جدید برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد با نگاه ویژه به کرونا سراغ قصه‌های اجتماعی می‌رود،قصه‌های آدم‌ها و موقعیت‌هایی که قبل و بعد از کرونا حال و روزشان عوض شده است. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندانی نظیر امیرمحمد زند، گلاره عباسی، رضافیاضی، سعید شیخ‌زاده،پرویز پورفلاحی، فریبا متخصص، فرناز رهنما، پیام دهکردی، الهام پاوه‌نژاد، داریوش رسول نجفیان، کاردان، چنگیز جلیلوند، گیتی خامنه، مریم سعادت ، رضا رفیع و... صاحبان داستان‌های اجتماعی مربوط به کرونا ضبط و پخش می‌شود.
۲۴۱۲۴۱
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1395646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =