پلیکان‌های حریص سر در آب فرو می‌برند و مهمانی پنگوئن‌ها را بر هم می‌زنند. پلیکان آن‌قدر ماهی می‌گیرد که نمی‌تواند آن‌ها را بالا بکشد و پنگوئن‌ها هم از فرصت استفاده می‌کنند و سراغ منقار پلیکان می‌روند.

بهنوش خرم‌روز:‌ فکر کنید به یک خوردنی خاص خیلی خیلی علاقه دارید، می‌تواند تنقلات باشد یا یک جور غذا،‌ حالا تصور کنید بتوانید وارد فضایی شوید که خوردنی مورد علاقه شما به وفور یافت می‌شود، در حدی که هرجا سر برگردانید خوردنی مورد علاقه‌تان را به میزان فراوان ببینید و فقط کافی باشد دهانتان را باز کنید تا خوردنی‌ها وارد دهانتان شوند. به همین راحتی!‌ خیلی تصور لذت‌بخشی است نه؟

خب،‌ بر اساس فیلم نشنال‌جئوگرافیک،‌ این دقیقا فضایی است که پنگوئن‌ها تجربه می‌کنند. آن‌ها درون آب این طرف و آن طرف می‌روند و گله ماهی‌ها از مقابلشان می‌گذرد. پنگوئن‌ها فقط دهان باز می‌کنند و ماهی‌ها را می‌خورند. تازه کم‌عمق بودن آب در مناطقی، فضای حرکت ماهی‌ها را کم می‌کند و کار را برای پنگوئن‌ها ساده‌تر!

اما پنگوئن‌ها مزاحم حریصی دارند که مهمانی آن‌ها را به هم می‌زند. پلیکان‌ها با وارد کردن منقار خود درون آب‌های کم‌عمق،‌ مقدار زیادی از این ماهی‌ها را به دام می‌اندازند. اما پلیکان زیادی حریص است و  آن‌‌قدر کیسه منقارش را پر می‌کند که نمی‌تواند آن را بالا  بکشد. پنگوئن‌ها هم از فرصت استفاده می‌کنند و ماهی‌هایی که درون کیسه پلیکان به دام افتاده‌اند را می‌خورند. زمانی که پنگوئن‌ها منقار سنگین پلیکان را احاطه می‌کنند و ماهی‌های درون آن را یکی یکی بیرون می‌کشند و می‌برند، صحنه جالبی است که در این فیلم می‌توانید ببینید.

50172

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 139590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۰
    1 0
    وای چه بامزه!
  • Ali IR ۰۴:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۰
    1 0
    با شلام لطفا فيلم ها را به گونه اي قرار دهيد كه امكان دانلود آنها وجود د اشته باشد
  • باقالي IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    0 0
    اهههه دانلود نميشه