اطلاعیه شماره ۲ اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان

اطلاعیه ای از سوی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان برای روسای ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ها، فرماندهان محترم یگان حفاظت ادارات منابع طبیعی شهرستان ها، اکیپ های گشت و مراقبت از منابع ملی، دهیاران ، مردم فهیم و طبیعت دوست لرستان صادر شده است.

به گزارش خبرآنلاین از لرستان، در راستای حفاظت و حراست از عرصه های منابع ملی و با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر ادامه افزایش دما و وزش باد در روزهای آتی، شایسته است اکیپ های گشت و مراقبت نظارت مستمر از پارک های جنگلی، ذخیره گاه های جنگلی، تفرجگاه ها، اراضی جنگلی و مناطق حساس و بحرانی را بعمل آورده و همکاری های لازم و ضروری برای آگاهی بخشی به مردم در جهت پیشگیری از حریق احتمالی به عرصه های منابع طبیعی را در دستور کار خود قرار دهند.

با توجه به دستور اکید دکتر خادمی استاندارلرستان، دهیاران همکاری لازم در خصوص پیشگیری از حریق در محدوده روستاهای هدف را بعمل آورند.

مردم فهیم و طبیعت دوست لرستان بایستی با توجه به خشک بودن پوشش گیاهی، از برافروختن آتش در سطح جنگلها ومراتع استان جدا خودداری نمایند.

در صورت مشاهده آتش یا دود، مراتب را سریعا به تلفن رایگان ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع رسانی نمایند.

با تشکر و قدردانی ویژه از نقش مهم و اثرگذار تمام دست اندرکاران رسانه، خبرنگاران، رسانه های مکتوب، سایت ها، فعالان شبکه های اجتماعی، پایگاه های خبری و... در پوشش اخبار مربوط به هشدار منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان در خصوص پیشگیری از آتش سوزی جنگل ها و مراتع.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1396057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =