برگزاری آزمون حضوری پایه نهم و دوازدهم در قزوین

معاون آموزش و پرورش استان قزوین از برگزاری آزمون حضوری پایه نهم و دوازدهم در استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ توفیق محمدحسینی، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین، در حاشیه بازدید از روند برگزاری آزمون نهایی پایه دوازدهم گفت: روند برگزاری آزمون حضوری دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم از امروز ۱۷خرداد شروع شده و تا ۱۴تیرماه سال جاری ادامه دارد.
او افزود: طی این مدت ۲۶هزار و ۱۶۰دانش آموز قزوینی در امتحانات حضوری شرکت می کنند که ازاین تعداد ۱۷هزار و ۸۴۶ نفر در پایه نهم و هشت هزار و ۳۱۴نفر در پایه دوازدهم هستند.
محمدحسینی از آماده سازی ۱۱۵حوزه امتحانی برای برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه نهم و دوازدهم در سطح استان خبر داد.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان قزوین گفت: برگزاری امتحانات رشته‌های مختلف در روزهای متفاوت برای جلوگیری از تجمع دانش آموزان، گند زدائی و ضدعفونی کردن روزانه حوزه‌های امتحانی، تهویه مناسب در حوزه های امتحانی، تهیه ماسک و دستکش برای دانش آموزان، افزایش فاصله صندلی های آزمون، برگزاری کارگاه های توانمند سازی و آگاه بخشی برای برگزار کنندگان آزمون از مهمترین اقداماتی است که در راستای حفظ سلامت دانش آموزان انجام شده است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1396264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =