آخرین جزئیات کشف چند انبار دپوی خودروهای فاقد پلاک در استان کرمان

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان کرمان از کشف چند انبار دپوی خودرو فاقد پلاک خبر داد و گفت: انبارها در سامانه ثبت نشده و پرونده متخلفان در دست بررسی است.

به گزارش خبرآنلاین از کرمان : سرهنگ محمود پارسا با بیان اینکه یکی از اولویت‌های پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مقابله با قاچاق کالا و احتکار است اظهار داشت: بحث احتکار خودرو موضوعی است که این روزها در سراسر کشور مد نظر است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون چند مورد احتکار خورو در استان کرمان داشتیم که کشف شده است افزود: در این ارتباط افرادی به بهانه‌های مختلفی چون نمایشگاه و غیره ماشین‌هایی را خریداری کرده و این خودروهای فاقد پلاک را در انبار دپو کرده بودند.

سرپرست پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان کرمان با بیان اینکه در موارد کشف شده احتکار خودرو در استان کرمان محل انبارها ثبت نشده و به تعزیرات حکومتی اعلام نشده بودند گفت: خود این مسئله جرم بوده و تخلف محسوب می‌شود و ما ناچاریم که برابر قانون به متخلفان برخورد کنیم.

وی ادامه داد: از مردم درخواست داریم تا در صورت مشاهده انبارهایی خارج از ضوابط و متلق به افراد ناشناس و سودجو موارد را اطلاع دهند و پلیس با کمک تعزیرات حکومتی موارد مطرح شده را بررسی و با متخلفان برخورد ‌می‌کند.  

پارسا با اشاره به به آشفتگی‌های اخیر بازار خودرو و بحرانی که افزایش قیمت خودرو در کشور با آن روبه‌رو هستیم گفت: پلیس رصد اطلاعاتی خود را به‌منظور برخورد و مبارزه با مجرمان، محتکران و اخلالگران بازار خودرو در دستور کار داردو امیدواریم که ما هم سهمی در مقابله و برخورد با متخلفان در استان کرمان در کنار دیگر دستگاه‌ها داشته باشیم.

وی از کشف چند فقره پرونده احتکار خودرو در استان کرمان خبر داد و افزود: این پرونده‌ها در دست بررسی بوده و تعزیرات حکومتی در مورد آنها تصمیم‌گیری کرده و در صورت نیاز برخورد قضائی با متخلفان انجام می‌شود.

سرپرست پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان کرمان تاکید کرد: تمام انبارهای کالا باید در سامانه صنعت، معدن و تجارت شده و این آمارها به تعزیرات حکومتی نیز اعلام شوند که عدم ثبت انبار جرم محسوب می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1396521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =