ارزیابی مثبت عملکرد رسانه ها برای مقابله با بیماری کووید۱۹ در سطح جزیره کیش

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش در چهارمین کمیته ویژه نظارت بر فعالیت های مقابله با بیماری کووید۱۹ در سطح جزیره، عملکرد رسانه های ارتباط جمعی را در راستای آگاهی بخشی به عموم مردم را مثبت ارزیابی کرد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در کیش ، دکتر خانزادی معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش در چهارمین کمیته ویژه نظارت بر فعالیت های مقابله با بیماری کووید۱۹ در سطح جزیره کیش، عملکرد رسانه های ارتباط جمعی را در راستای آگاهی بخشی به عموم مردم را مثبت ارزیابی کرد و گفت: ساکنین جزیره کیش به منظور حفظ سلامتی خود و دیگر کیشوندان می توانند با حفظ فاصله گذاری اجتماعی و رعایت موازین بهداشتی در پیشگیری و مقابله با این بیماری گام های موثری بردارند.

دکتر خانزادی با بیان این که هتل ها، رستوران ها، فازهای خدماتی و بازارچه های محلی از جمله نانوایی ها باید ضوابط بهداشتی را رعایت کنند اظهار داشت: معاونت فرهنگی و اجتماعی با همکاری مدیریت بازرگانی سازمان منطقه آزاد کیش ضمن افزایش نظارت های حداکثری برای رعایت ضوابط بهداشتی ابلاغ شده از سوی شورای سلامت کیش با متخلفین برخورد قانونی خواهد کرد.

همچنین خانزادی در ادامه افزود: به منظور حفظ سلامت اقشار مختلف جامعه، غربالگری راننده های تاکسی ها و مینی بوس های فعال در سطح جزیره کیش با جدیت تمام انجام می شود.

وی با اشاره بر لزوم اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و رعایت ضوابط بهداشتی در سطح جزیره کیش گفت: با مشارکت نیروهای بسیجی و نیروهای مردمی داوطلب می توانیم نظارت بر خوشه های جدید را با همکاری مرکز توسعه سلامت کیش پیگیری کنیم.

معاون عمرانی و زیر بنایی سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص افزایش نظارت های حداکثری و رعایت ضوابط بهداشتی در پروازهای شرکت های هواپیمایی به مقصد کیش گفت: با کاهش ظرفیت پذیرش در راستای حفظ سلامت مسافرین؛ استفاده از ماسک و محلول های ضد عفونی کننده در این پروازها الزامی است.

همچنین در ادامه این جلسه سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش ضمن تشکر و قدردانی از تلاش های شبانه روزی جمعیت هلال احمر کیش در راستای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا افزود: این مجموعه به عنوان نیروهای پر تلاش و فعال در خط مقدم مبارزه با بیماری کووید۱۹ به صورت شبانه روزی در کنار مرکز توسعه سلامت کیش و دیگری دستگاه های اجرایی مستقر در این منطقه، نقش موثر و تاثیر گذاری داشتند.

سعید پورزادی مدیر فنی و امور شهری معاونت عمرانی و زیر بنایی سازمان منطقه آزاد کیش بر اهمیت غربالگری و شناسایی بیماران مبتلا به کرونا در جزیره کیش اشاره داشت و گفت: با همکاری مدیریت پشتیبانی و تامین سازمان منطقه آزاد کیش برای تجهیز نمودن امکانات مورد نیاز مجموعه فیاک اقدامات لازم در این خصوص صورت گرفته و این مجموعه همانند “هتل ارم” به غربالگری بیماران کرونایی در این منطقه اختصاص یافته است.
گفتنی است ضد عفونی ترمینال های بندری و فرودگاهی، حفظ فاصله گذاری اجتماعی در شناورها و ایر لاین ها، پخش فایل صوتی سفر به کیش با رعایت موازین بهداشتی در شناورها و پروازهای کیش ایر و دیگر شرکت های هواپیمایی ورودی به کیش از اقداماتی است که در دستور کار این کمیته قرار گرفته و با جدیت تمام مصوبات ابلاغ شده با نظارت های حداکثری کنترل می شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1397079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =