۳ نفر
۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
واکنش برانکو به شکایت پرسپولیس

فارس نوشت: سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت:نه من و نه وکیلم اطلاعی یا ابلاغیه‌ای از طرف هیأت دادرس حکمیت بین الملل در ورزش مبنی بر فرجام خواهی باشگاه پرسپولیس دریافت نکرده‌ایم.

برانکو ایوانکوویچ در خصوص اقدام باشگاه پرسپولیس برای شکایت به دادگاه CAS و این که وی و وکیلش چه اقدامی دراین زمینه انجام داده‌اند، اظهار داشت: نه من و نه وکیلم اطلاعی یا ابلاغیه‌ای از طرف هیأت دادرس حکمیت بین الملل در ورزش مبنی بر فرجام خواهی باشگاه پرسپولیس دریافت نکرده‌ایم.

وی در خصوص صحبت‌هایی که پیرامون نشان دادن چراغ سبز به باشگاه پرسپولیس برای مذاکرات دو طرفه مطرح می‌شود عنوان کرد: خیر، همان طور که پیشتر از این هم اعلام کرده بودم در صورتی که باشگاه پرسپولیس بخواهد مذاکره یا تماسی در خصوص پرونده من داشته باشد فقط باید با آقای داروبوشیچ نماینده من مراجعه کند. باشگاه پرسپولیس هم شماره و هم ایمیل این شخص را دارد و اگر خواستند می‌توانند با این فرد تماس بگیرند.

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که اگر این باشگاه در دادگاه CAS برنده شود چه واکنشی خواهد داشت یادآور شد: فرجام خواهی یا اعتراض حق هر طرفی در فوتبال است که هر گاه احساس کنند مورد ظلم قرار گرفته‌اند می‌توانند اقدامات لازم را انجام بدهند. درست مثل این می‌ماند که اگر من حس کنم در حقم اجحاف شده پیگیر مطالبات دیگری به غیر از آنچه در رأی بدوی فیفا آمده خواهم شد و من هم این حق را برای خود قائل هستم. این موضوع در راستای پیگیری احقاق حق برای هر طرفی انجام می‌شود و من هم می‌توانم در چنین زمینه‌هایی اقدامات لازم را انجام بدهم.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1397139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =