۱ نفر
۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
بی‌خیال فوتبال شوید آقای ناظمی!

مشخص بود افرادی که در وزارت ورزش حضور دارند باید تلاش کنند اگر اختلافی بین وزیر و کی روش هست، حل و فصل کنند اما عده ای در وزارت ورزش بنا را چیز دیگری گذاشتند.

 از همان روزی که در دعوای کی‌روش و برانکو، مازیار ناظمی به عنوان یک مقام مسئول در وزارت ورزش ترجیح داد طرف مربی کروات را گرفت، به خوبی پیدا بود مربی پرتغالی به روزهای آخرش در فوتبال ایران رسیده. مازیار ناظمی به عنوان مدیر مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش می‌توانست در پشت پرده به حل اختلاف کمک کند اما حضور او در جنگ زرگری و جانبداری از برانکو، کاملا مشخص کرد بعضی مسئولان به جای حل مشکل، ترجیح می‌دهد محبوبیت بین «فالوئرها» را انتخاب کنند. بعد از جام ملت ها بود که مازیار ناظمی اعلام کرد مربیان بزرگی چون زیدان، کلینزمن، مورینیو و... در صف نیمکت ایران هستند. چیزی که بعدها کارلوس کی‌روش با خنده درباره اش گفت: «حتما با مردم ایران شوخی می‌کنند!» یا اسلامیان عضو هیات رئیسه فدراسیون در جوابش گفت: «آقای مازیار ناظمی دوست ما ولی به هر حال آدم رسانه ای هستند!»

نسخه مازیار ناظمی فرد نزدیک به وزیر ورزش، برای فوتبال ایران بدین گونه نوشته شد. مشخص بود افرادی که در وزارت ورزش حضور دارند باید تلاش کنند اگر اختلافی بین وزیر و کی روش هست، حل و فصل کنند اما عده ای در وزارت ورزش بنا را چیز دیگری گذاشتند. حالا اما بعد از تمام بلاهایی که سر فوتبال ایران آمده و تیم ملی مان از عرش به فرش سقوط کرده، مازیار همچنان برای آن معجونی درست می کند. معجونی که چیزی شبیه به تبرئه کردن خود است، شاید این بار گرفتن «جانب مربیان ایرانی» برای کسب حمایت آنها. هر چند این روزها گناه رفتن کی روش را هرکس به گردن دیگری می‌اندازد اما نباید فراموش کرد چه کسی بعد از جام ملت ها و حذف ایران، آنگونه نام های بزرگ را برای نیمکت ایران ردیف می کرد! خوابی شیرین که به گمان‌مان کابوسی بیش نبود.

آقای ناظمی ما نگران هستیم و بهتر است بی خیال فوتبال شوید. حتی نگران اتومبیلرانی هم هستیم چون  دست فرمان شما در فوتبال، خودرو در حال حرکت را به دیوار  کوبید پس وای به حال این رشته  ورزشی که قرار است شما رییس آن باشید.

252 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1397422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    10 0
    مدیران خیانتکار