کسب موفقیت تجاری در اینستاگرام اتفاقی نیست!

در حال حاضر بیش از سی میلیون ایرانی در اینستاگرام فعال هستند که اکثر آن‌ها حداقل روزی یک‌بار اینستاگرام خود را چک می‌کنند. با توجه به همین امر، فعالیت تجاری شما در چنین محیطی که خریداران زیادی از آن بازدید می‌کنند به صورت حرفه‌ای و با رعایت اصول خاص، می‌تواند برای شما درآمد پایداری را از این طریق ایجاد کند. اگر به موفقیت تجاری در اینستاگرام می‌اندیشید، باید بدانید که لازم است ابتدا نکاتی را در این زمینه آموزش ببینید.

موفقیت تجاری در اینستاگرام کار ساده‌ای نیست و نیاز به فعالیت مستمر و به کارگیری استراتژی‌های هدفمند دارد که در یک بازه‌ی زمانی کوتاه متوقف نشوند. دوست عزیزی که هم‌اکنون درحال خواندن این مطلب هستید، اگر فکر می‌کنید که راه‌اندازی یک صفحه‌ی تجاری در اینستاگرام نیاز به هیچ‌گونه آموزش خاصی ندارد و خودتان می‌توانید همه چیز را به تنهایی پیش ببرید، با عرض پوزش باید بگوییم که سخت در اشتباهید! این نگرش به‌منزله‌ی این است که مثلاً با خودتان بگویید من به آرایشگری علاقه‌مند هستم و فکر می‌کنم در آن استعداد هم دارم. پس می‌توانم از همین فردا کارم را شروع کنم و توانایی خودم را به هم ثابت کنم و درنهایت از این راه درآمد کسب کنم. خب بزرگوار، شما قرار است مدل موی چند نفر از مشتری‌ها را خراب کنید تا به نتیجه برسید؟ پس فکر شکایت و غرولند مشتری‌ها و حتی شکسته شدن شیشه‌ی مغازه هم باشید!

برای موفقیت در شغل آرایشگری، داشتن علاقه و استعداد به تنهایی کافی نیست. بنابراین عقل سلیم حکم می‌کند که قبل از هر چیزی در کنار دست یک آرایشگر ماهر و زبده آموزش‌های لازم را ببینید و از تجارب او استفاده کنید تا بعدها به یک فرد متخصص در این زمینه تبدیل شوید. آن‌گاه متوجه خواهید شد که آرایشگر متخصص شدن، آنقدرها هم که فکرش را می‌کردید کار ساده‌ای نیست! به‌خاطر داشته باشید که موفقیت در هر کاری در دنیای پرتلاطم و مدرن امروزی بدون آموزش و کسب تجربه امکان‌پذیر نخواهد بود. رسیدن به موفقیت تجاری در اینستاگرام هم دقیقاً به همین شکل است. پس لطفاً نگویید: «بیخیال بابا، اینستاگرام که دیگه آموزش نمی‌خواد. همشون می‌خوان بگن چجوری پست بذاریم دیگه...». اما نه این‌طور نیست. دقت کنید که اینستاگرام صرفاً یک اپلیکیشن اشتراک‌گذاری عکس و ویدئو نمی‌باشد! وقتی یک صفحه‌ی تجاری برای درآمدزایی ایجاد شود همه چیز متفاوت خواهد بود!

برای موفقیت تجاری در اینستاگرام آموزش ببینید

کسب درآمد از اینستاگرام و رسیدن به فروش بالا در آن بدون یادگیری و آموزش امکان‌پذیر نخواهد بود. در پاسخ به کسانی که می‌گویند: «آخه پست و استوری گذاشتن که دیگه آموزش نمی‌خواد.» باید بگوییم که نحوه‌ی انتشار پست مهم می‌باشد. این‌که شما بتوانید پستی را منتشر کنید که منجر به فروش بالا شود شرط است. استفاده از آموزش‌های لازم از زبان یک فرد با تجربه می‌تواند در این زمینه کمک بسیاری به شما نماید. اگر جهت موفقیت تجاری در اینستاگرام بخواهید روش‌های مختلفی را با سعی و خطا امتحان کنید، قطعاً زمان زیادی را از دست خواهید داد. اما یک دوره‌ی آموزشی تضمینی حتماً از سعی و خطا عبور کرده است و روش ۱۰۰٪ کاربردی و نتیجه بخش نهایی را به شما آموزش خواهد داد. متاسفانه در حال حاضر برخی از دوره‌های آموزشی ارائه شده در اینترنت ترجمه شده‌ی یک دوره‌ی انگلیسی هستند و مطالب کاربردی را آموزش نمی‌دهند.

آموزش کسب درآمد از اینستاگرام زمانی که بر اساس تجارب و اطلاعات افراد موفق در دنیای واقعی طراحی و پیاده‌سازی شود، قطعاً با تاثیر بیش‌تری همراه خواهد بود. گاهی فقط رعایت کردن چند نکته‌ی اولیه در یک دوره‌ی آموزشی خوب می‌تواند تاثیر مستقیم بر روی درآمد و تعداد دنبال‌کنندگان شما در صفحه‌ی تجاریتان بگذارد. ممکن است شما یک پیج فعال در اینستاگرام داشته باشید و هر روز هم در آن پست و استوری قرار دهید، اما به درآمد خاصی دست پیدا نکنید. اینجاست که یادگیری نکات کاربردی از طریق دوره‌های آموزشی به کمک شما می‌آید و پیج‌تان را به درآمد می‌رساند. آن‌گاه پس از گذشت مدت زمانی کوتاه و بررسی نتایج نهایی، خواهید دید که تعداد سفارشات مجموعه‌ی تجاری شما از طریق اینستاگرام افزایش یافته است. شما می‌توانید با رعایت نکات لازم و جلب اعتماد دنبال‌کنندگان، به موفقیت تجاری در اینستاگرام و فروش بالا دست یابید.

جنس مخاطبان اینستاگرام متفاوت است...

فراموش نکنید که در میان دیگر شبکه‌های اجتماعی، جنس مخاطبان اینستاگرام با بقیه تفاوت دارد. شاید به همین دلیل است که این روزها بسیاری از افراد به دنبال موفقیت تجاری در اینستاگرام هستند. همه نوع کاربری در اینستاگرام وجود دارد. اینستاگرام هم جای فروش ارزان قیمت است، هم اجناس گران قیمت! همین الان، برخی از مجموعه‌های تجاری فعال در اینستاگرام وجود دارند که قیمت اجناس آن‌ها از پنج میلیون تومان شروع می‌شود و میانگین قیمت کالاهای آن‌ها ۲۵میلیون تومان است. جالب است است بدانید که آن‌ها فقط و فقط از طریق اینستاگرام فروش خود را تامین می‌نمایند. پس تفاوتی ندارد که بخواهید محصولات ارزان را در اینستاگرام به فروش برسانید یا محصولات گران‌تر. فقط اگر به دنبال افرادی می‌گردید تا کالاهایی با قیمت بالاتر را به آن‌ها ارائه دهید، باید بدانید مسیر رشد صفحه‌ی تجاری‌ خود را چگونه پیش ببرید تا به آن کاربران دست پیدا کنید.

با توجه به موارد گفته شده، مهم‌ترین چیز برای رسیدن به موفقیت تجاری در اینستاگرام استفاده از آموزش‌های مفید و کاربردی در این زمینه می‌باشد. شما باید بیاموزید که چگونه اعتماد واقعی دنبال‌کنندگان را جلب کنید. در این صورت مطمئن باشید که آن‌ها با خیال راحت از شما خرید خواهند کرد و شما هم خیلی سریع می‌توانید به فروش و درآمد بالایی از طریق اینستاگرام دست یابید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1397464