۹۸ درصد تعهد اشتغال شهرستان اردبیل محقق شد

فرماندار اردبیل گفت: ۹۸ درصد تعهد اشتغال در شهرستان اردبیل محقق شد که نوید آینده‌ای روشن را در رفع دغدغه‌های بحث اشتغال شهرستان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، مسعود امامی یگانه در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال شهرستان اردبیل اظهار کرد: ۹۸ درصد تعهد اشتغال در شهرستان اردبیل محقق شد که نوید آینده‌ای روشن را در جهت رفع دغدغه‌های بحث اشتغال شهرستان می‌دهد.

وی افزود: طی سال گذشته در بحث اشتغال فراگیر، یک هزار و ۷۴ طرح تصویب شد که با اعتبار ۳۴۵ میلیارد تومان، باعث اشتغال‌زایی برای ۵ هزار و ۱۲۵ نفر گردید.

فرماندار اردبیل ادامه داد: همچنین در موضوع اشتغال روستایی نیز با تصویب ۴۱۲ طرح و صرف اعتبار ۱۴۲ میلیارد تومانی، برای یک هزار و ۵۵۳ نفر شغل ایجاد شد.

سال ۹۹؛ سالی پر رونق در اشتغال و افزایش تولید

امامی یگانه بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، سال‌جاری سالی پر رونق در بحث اشتغال و افزایش تولید خواهد بود که حل موضوع اشتغال، باعث رفع آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی می‌شود.

وی تصریح کرد: موانع و مشکلات موجود در اشتغال روستاییان و عشایر به‌عنوان مولد تولید و عامل پویایی اقتصاد، برطرف خواهد شد.

فرماندار اردبیل افزود: تحقق شعار سال باید محور عملکرد مسؤولان شهرستان اردبیل بوده و در این راستا دستگاه‌های اجرایی باید جلسات اشتغال را به‌طور مرتب برگزار کرده و گزارش طرح‌ها و اشتغال ایجاد شده را به فرمانداری ارائه نمایند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1397490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =