۲۶ مدرسه سنگی، بلوکی و آسیب‌دید در سیل در عنبرآباد بازسازی می‌شود

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان از بازسازی و بهسازی ۲۶ مدرسه سنگی، بلوکی و آسیب‌دیده در سیل عنبر آباد خبر داد و گفت: حذف مدارس سنگی و بلوکی در دستور کار است.

به گزارش خبرآنلاین از عنبرآباد، سید محمد واعظی‌نژاد بازدید از مدارس تخریبی شهرستان عنبرآباد با اشاره به آمار بالای مدارس سنگی، بلوکی و آسیب‌دیده در سیل این شهرستان اظهار داشت: پس از برچیده شدن مدارس خشت و گلی حذف مدارس سنگی و بلوکی در دستور کار نوسازی مدارس است.

وی با بیان اینکه در سیل دی‌ماه سال گذشته و سیل فروردین ماه امسال ۲۶۳ مدرسه دچار آسیب شدند عنوان کرد: از این تعداد ۱۲ مدرسه در شهرستان عنبرآباد آسیب دیدند که این مدارس نیاز به تعمیر و بهسازی دارند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان در ارتباط با جزئیات بهسازی و تعمیر مدارس آسیب‌دیده در  سیل بیان کرد: تعمیر مدارس آسیب‌دیده در سیل به‌صورتی انجام می‌شود که یک مدرسه نوساز با تجهیزات به‌روز تحویل آموزش و پرورش شود.

وی بر برچیده شدن مدارس سنگی و بلوکی نیز تاکید و گفت: ۶ مدرسه سنگی با ۱۸ کلاس درس و ۸ مدرسه بلوکی با ۴۱ کلاس درس از پروژه‌هایی هستند که به‌زودی در شهرستان عنبرآباد بازسازی می‌شوند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان به پروژه‌های در دست اجرای اداره کل نوسازی مدارس در این شهرستان اشاره کرد و افزود: ۱۵ پروژه با ۲۷ کلاس درس در دست اجرا در شهرستان عنبر آباد داریم که تعدادی از این پروژه‌ها نیازمند حصار و سرویس بهداشتی هم می‌باشد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1397626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =