استاندار کرمان: واحد بازیافت زباله جیرفت ۸ سال به‌دنبال مجوز است

استاندار کرمان با بیان اینکه واحد بازیافت زباله در جیرفت هشت سال به‌دنبال مجوز از محیط زیست است گفت: توسعه در استان نباید متوقف شود.

به گزارش خبرآنلاین از کرمان، محمدجواد فدایی در دیدار با شهسواری رئیس هیئت مدیره صندوق ملی محیط زیست کشور با اشاره به اینکه توسعه در استان نباید متوقف شود اظهار داشت: واحد بازیافت زباله در جیرفت هشت سال به‌دنبال مجوز از محیط زیست است که امیدواریم به‌زودی این مشکل برطرف شود.

وی با بیان اینکه در استان کرمان توسعه باید پایدار بوده و با ملاحظات زیست محیطی انجام شود گفت: برای محیط زیست اهمیت قائل هستیم اما توسعه هم نباید متوقف شود.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه باید راه حل‌هایی ارائه شود که بدون آسیب به محیط زیست، توسعه هم اتفاق بیافتد افزود: این مسائل نیاز به علم، تکنولوژی و قدرت کارشناسی بیشتری دارد تا حفظ محیط زیست و توسعه در کنار هم اتفاق بیفتد.

وی با اشاره به تعامل خوبی که در استان با محیط زیست وجود دارد و مدیرکل محیط زیست استان نیز همکاری داشته و با نظرات کارشناسی به اهمیت توسعه و ایجاد اشتغال در استان نیز توجه دارد تصریح کرد: به‌دنبال آن هستیم تا در استان کرمان با استفاده از ظرفیت‌های موجود و با همکاری محیط زیست، به توسعه پایدار در استان سرعت بدهیم.

فدایی با اشاره به اینکه استان کرمان وضعیت مطلوبی درصد بیکاری، اشتغال و درآمد سرانه نداشته و در این شاخص‌ها عقب بوده و نیاز داریم به اقدامات خود در استان سرعت بدهیم گفت: شرکت‌های بزرگی آماده سرمایه‌گذاری در سطح استان کرمان هستند.

وی با بیان اینکه احداث سایت پسماندهای صنعتی جنوب‌شرق در استان کرمان کار ارزشمندی است و آماده همکاری در این حوزه هستیم افزود: برای بازیافت پسماندهای صنعتی در استان برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

استاندار کرمان استفاده از صندوق ملی محیط زیست در استان کرمان را کار ارزشمندی دانست و گفت: واحدهای صنعتی بزرگ استان کرمان نیز می‌توانند به کمک صندوق ملی محیط زیست بیایند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1397628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =