همدان در بین ۵ استان برتر کشور در زمینه جذب تسهیلات بانکی مکانیزاسیون کشاورزی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: همدان در بین ۵ استان برتر کشور در زمینه جذب تسهیلات بانکی مکانیزاسیون کشاورزی قرار داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ منصور رضوانی جلال،  رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان طی گفتگویی به مناسبت فرا رسیدن هفته جهاد کشاورزی، بر مکانیزه کردن کشاورزی استان جهت افزایش بهروه وری در این بخش تاکید و افزایش ضریب مکانیزاسیون در همدان را مطلوب ارزیابی کرد.

منصور رضوانی جلال خاطرنشان کرد: ضریب مکانیزاسیون در بخش کشاورزی استان همدان در سال ۱۳۹۲ در حدود ۳/۱ اسب بخار در هکتار بوده است که با افزایش قابل قبول تا انتهای سال ۹۸ به ۸۶/۱ اسب بخار در هکتار افزایش یافته که نشانه ای از عزم جدی جهاد کشاورزی همدان جهت افزایش کارآمدی و به روزرسانی کشاورزی استان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان تصریح کرد: جهت توسعه مکانیزاسیون بخش کشاورزی برنامه ریزی و سرمایه گذاری گسترده ای در استان صورت گرفته، به گونه ای که در سال های اخیر بالغ بر ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبارات بانکی به این بخش اختصاص یافته است.

وی یادآور شد: در سال ۹۸ به تنهایی در حدود ۷۵۰ میلیارد ریال اعتبارات بانکی به این بخش اختصاص یافت که ۸۰ درصد این اعتبار نیز جذب  شده است که این رقم استان همدان را از لحاظ جذب تسهیلات بانکی در بین ۵ استان برتر کشور قرار می دهد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1397749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =