۷۳ نفر
۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹
محمدرضا حیاتی قدرناشناس بود؟

تسنیم نوشت: وقتی مجری آنقدر تپق می‌زند که نمی‌توان تحملش کرد و گوینده بازنشسته‌ای با طرح احساسات شخصی‌اش برای تلویزیون دردسر می‌شود، معلوم نیست خروجی‌های دانشگاه صداوسیما کجاست.

تا کی قرار است تلویزیون اسیر حاشیه‌ها و هزینه کج‌فهمی‌های عده‌ای شود. برخی اوقات در قسمت گزینش‌های ناکارآمد و رفتن برخی از خبرنگارها و عوامل دیگر تلویزیون نشان می‌دهد و حتی به لحاظ فنی و چالش‌های دیگرشان این انتخاب‌های غیراصولی و بعضاً غلبه ارتباط بر ضوابط را می‌توان به وضوح دید. در کنار آن عدم مدیریت و کنترل درست و حتی ضوابط سفت و سخت برای افرادی که جلوی دوربین و آنتن‌اند. حالا چرا نام این بازنشستگانِ استثنای حاشیه‌ساز را قدرنشناس می‌گذاریم؟ 

چرا قدرنشناس؟ سال‌ها صداوسیما آنتن در اختیارِ افراد قرار می‌دهد و آن فرد را میلیون‌ها مخاطب می‌شناسند. اینجا آن گوینده و یا مجری از آنتن رسانه‌ملی برای اعتبار و شهرتش بهره می‌برد و تبدیل به چهره می‌شود. به واسطه آنتنِ رسانه‌ملی شهرتی کسب کرده‌اند و نباید برخلاف اخلاق حرفه‌ای و پایبندی به چارچوب‌های سازمان صداوسیما عمل می‌کرد. سازمانی که سال‌ها خودش را خرجِ شکوفایی استعداد و آزمون و خطای بسیاری کرده و حالا گرفتار و تنشِ هیاهوی برخی از چهره‌هایی شده که صداوسیما باعث شده تا سرزبان‌ها بیفتند اما امروز در جایی اپوزیسیون می‌شوند و جایی وجاهت رسانه‌ای‌شان را با هیاهوی مجازیِ زودگذر عوض می‌کنند. به همین خاطر است که اعتقاد داریم نقش دانشگاه صداوسیما پررنگ‌تر شود، دوره‌های ویژه و علمی برای اجرا و گویندگی برگزار و فضا را برای دانش‌افزایی در رادیو و تلویزیون فراهم کنیم. 

رادیو و تلویزیون خودش ستاره‌ساز یا به قولی سلبریتی‌ساز بوده و کماکان هم می‌تواند باشد اگر مدیران حال حاضر آنقدر منتظرِ سلبریتی‌های فرصت‌طلب نباشند. کسانی که فقط پول را می‌شناسند و نه برای مخاطب و نه برای آنتن جمهوری اسلامی ارزشی قائل نیستند. کما اینکه بارها نشان داده‌اند فرصت‌های بهتری پیش آمده جلوی دوربین حتی آگهی تبلیغاتی قرار گرفته‌اند. یا در مواقعی نمایش‌خانگی و پرده سینما را به قاب جادویی سیما ترجیح داده‌اند، این واقعیت را همیشه باید گفت که اولویتِ سلبریتی‌ها مخاطب نیستند. حضورشان در برخی آثارِ نامرغوب که نوعی بی‌احترامی به مخاطب محسوب می‌شود هم گواه بر این واقعیت انکارناپذیر است. با قراردادن دوره‌های علمی نفوذناپذیر و بدون زدوبندبازی برای اجرا و گویندگی تلویزیون و حتی مدیریت در به کارگیری فارغ‌التحصیلان رشته تهیه‌کنندگی و کارگردانی در دانشگاه صداوسیما، تنوع، کارآمدی، خلاقیت و نوآوری را به تلویزیون برگردانیم. 

روابط فامیلی در میان مدیران تلویزیون کار را به جایی رسانده که شبکه‌هایی با مدیریت خانوادگی جلو می‌روند و مجریانی هم خانوادگی روی آنتن‌اند. جایگاه مدیریت و اجرا در تلویزیون تا اینجا تنزل پیدا کرده و به جای تقویت دامنه حرفه‌ای‌گری، راه غیرحرفه‌ای را پیش می‌برد. مجریانی را که مدیران تلویزیون آنان را «برند» می‌دانند، از نظر استاندارد جهانی مجری محسوب نمی‌شوند. یکی از بزرگترین ضعف‌های آنان، این است که نمی توانند با متن کار کنند. اکثراً یاد گرفته‌اند که جلوی دوربین هرچه دل تنگ‌شان است می‌گویند و برای تلویزیون دردسر می‌شوند. تأثیرگذار نیستند و چیزی به مخاطب اضافه نمی‌کنند. بسیاری از مجریان امروز تلویزیون، همذات‌پنداری و سیر و سلوک با مهمان برنامه و مخاطبان را بلد نیستند، بارها دیده شده که مجریان کارنابلد و مغرور به مهمانان و مخاطبان توهین کرده‌اند! گاهی حتی به خاطر شدت توهین، مهمان در میان برنامه زنده و مقابل چشم بینندگان با ناراحتی و عصبانیت پلاتو را ترک کرده و یا جلوی دوربین‌های تلویزیون تخریب شده و نمی‌داند به مجری به اصطلاح معروف تلویزیون چه بگوید.

هجمه‌ها و حاشیه‌های گهگاه که بر سر صداوسیما آوار می‌شود یادآور این نکته مهم است که تلویزیون بیشتر به نظارت‌ها برای گزینش افراد و بررسی عملکردشان توجه کند، قانون منع به کارگیری بازنشستگان را جدی بگیرد، تکلیف نیروهای بلاتکلیف سازمان صداوسیما را روشن کند و بسیاری از رفتارهای حاشیه‌ای که رسانه‌ملی را مدت‌ها درگیر تنش و حاشیه می‌کند. از اتفاقاتی که در برخی برنامه‌ها با انتخاب نادرست تهیه‌کنندگان و مهمان‌های تلویزیونی که بوجود می‌آید تا مجریانِ ناکارآمد و هجوم بازیگرانی که مجری می‌شوند و سریال‌سازهای کارنابلد و بازیگرانی که با حاشیه‌سازی در فضای مجازی برای تلویزیون دردسرند. بازنشستگانی که دست از سر تلویزیون برنمی‌دارند یا برایشان استثنا قائل می‌شوند و یا با لباسِ تهیه‌کنندگی خودشان را به تلویزیون نزدیک می‌کنند. تلویزیون باید مدبرانه‌تر در مسیرِ تعالی فرهنگ و هنر قدم بردارد و اسیرِ حاشیه و چالش نشود. 

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1397766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 106
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مسعود IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    ادمهای خشکه مغز تنگ نظر علایق ونظرات دیگران را برنمی تابند
    • IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
      بودن در صدا و سیما آن هم در سطحی مثل اخبار سیاسی و روز کشور، لازمه اش اینه که به سازمان صدا و سیما ثابت کنی نگرش سیاسی ات کاملا انقلابی است و مخالف آن ور آبی ها ، و قبل از انقلابی ها ، چه سیاستمداران شون و چه هنرمندانشون هستی. و حتما حیاتی هم این را به رئیس های خود در صدا و سیما ثابت کرده که نزدیک 40 سال آنجا ماندگار بوده. حالا ما مردم آن نگرش انقلابی و ضدطاغوتی ایشان را بپذیریم یا ارادت شون به ابی را؟ این برای ما قابل هضم نیست که یکی مثل آقای حیاتی که 40سال از تریبون صدا و سیما، به آن طرف آبی ها تاخته و آنها را عامل استکبار و طاقوتی و فاسد خوانده، حق نداره بیاد بگه من ارادتمند ابی هستم.
    • IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
      97 19
      درود بر صدا سیما که دارد آبروی یک ملت با این کاراش می برد
    • ناامید RU ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
      9 4
      فعلا که دوره فارس و تسنیم و...است
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    قدر نشناس؟ مجری باید قدر مدیر صدا و سیما را بشناسد و در برابر آنها کرنش کند یا قدر خداوند تبارک و تعالی را و فقط در پیشگاه او سر خم کنند؟ به کجا می رویم؟ مردم باید منافق باشند تا آقایان آنها را بپسندند؟ ...در مقابل شما به خاطر یک لقمه نان تعظیم نمی کنیم. امام به ما آموخت که باید تنها در مقابل خداوند سر اطاعت خم کنیم
    • IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
      58 10
      روابط فامیلی بین مدیران و کارکنان در هم سازمانها کاملا مشهوده و افراد نالایق و بدون تخصص صرفا بر اساس پارتی بازی به کار گرفته میشوند. مسئولانی که داعیه انقلابی بودن دارند چرا بعد از 40 سال تدبیری برای این مسئله نمی اندیشند؟
    • IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
      از حیاتی انتظار نبود که به وطن فروشی که بخاطر دلارهای سعودی حاضر نشد از کیان خلیج فارس دفاع کنه ابراز علاقه کنه . ابی مزدور کسانی شده که دستشون به خون هزار مسلمان بیگناه آغشته است . این نکته است که کار حیاتی رو قبیح میکنه
  • اصغری ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    همینجوری یک مشت چرت بهم می بافید؟ دقیقا منظورتان این است که مجریان چاپلوسی مدیران را بکنند؟
  • US ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    سلام .... وای بحال صدا و سیما که اینگونه از نیروهای ارزشی خود که عمرشان را در خدمت ان رسانه گذاشته تعبیر میکند
  • علی IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    حالا صدای ابی را دوست داشتن ودروغ نگفتن عیبه! عرش خدا لرزید؟ عوامفریبی ارزشه!؟
    • مهندس IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
      26 2
      این بنده خدا فقط صداقت داشت...که البته کالائی کمیاب است و چنین غریب به نظر میرسد.
  • علی US ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    شرافت و آزادگی هر انسان ارزشمندتر از هر ارگان یا سازمانی است.رسانه ملی زمانی ارزش و هویت دارد که به معنای واقعی زبان گویای ملت باشه.نه در خواب غفلت.که اگر نباشد رسانه در جهان کم نداریم.صدا و سیمای ما حتی قطره ای در برابر رسانه های جمعی دنیا نیست.اینها تتمه آبرویش است.
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    سدا و صیمای میلی باعث شرم ماست
  • محسن IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    این که حیاتی صدای ابی رو دوست داشته باشه به خودش مربوطه اما این که این رو با آن لحن ارادتمندانه ابراز کنه یک چیز دیگه است
  • کوهکن IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    110 8
    چه انتظاری شما از صدا و سیما دارید
  • محسن قاسمی IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    مملکت گل و بلبل همه بدن فقط شماها ...خوبین حیاطی هم عذاب وجدان داشت بس که دروع گذاشتن جلوش بیچاره خوند ....
  • حیاطی IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    42 7
    حالا خیلی مهم است ؟
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    200 6
    مگه آقای حیاتی چی گفت. نظر شخصی هر كسی محترم است و باید آدم بتونه آزادانه نظرشو بیان كنه. اگه درباره ی خواننده ای كه قبل از انقلاب میخونده نظری داده كه مجرم نباید باشه. مگر الان همه آهنگ گوش نمیكنن؟ چرا باید خواننده ای كه قبلاً كارش این بوده از بودن در كشور و سرزمینش محروم بشه. مگه جرمش چی بوده. خوب اون موقع كارش بوده اصل این بود میزاشتن ببین با انقلاب پیش میرن و احترام به انقلاب ما میزارن یا نه . نه دستگیرشون كنن و كاری كنن كه فقط بخاطر شغلشون و منبع درآمد خونواده اشون فراری بشن. مگه دزد بودن یا با ساواك همكاری داشتن. شغلی داشتن مثل همه ی شاغلان و كارمندان و كارگران شاغل این سرزمین. میتونستن به مسیر درست سوقشون بدن كه برای انقلاب هم مفید باشن و كسانی هم دوستشون دارن اینجوری در معذورات اخلاقی قرار نگیرن .
  • ناشناس IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    حیاتی حرف دل مردم ایران رازد همین
    • ناشناس IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
      14 32
      یاشاسین. حیاتی چیزی نگفته دارن بزرگ میکنن صدا سیمای دروغگو
  • ساده IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    85 11
    برام این موضع جدید علیه حیاتی خیلی خیلی عجیب است
  • تقی IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    کلا صدا وسیما باید تعطیل شود
    • جواد IR ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
      4 0
      مگه الان تعطیل نیست؟ از وقتی درخدمت مردم و صدای آنها نبوده تعطیله.
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    نمیدان این هنرمندان اونور اب مثلا چکار کردن که باید از کشور خودشان دور باشن یه حتا اگر هم یکی نامشونو ببره باید از نون خوردن بیفته
  • مهدی US ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    بنده خدا حیاتی یادش رفته بوده ......که اینجا ایرانه
    • رضا IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
      8 2
      اگه الآن یه چیزی می دزدید اشکالی نداشت حتی اگه هم اتفاقی می افتاد به نسبت این واکنش ها شدید نبود
  • سهیلا IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    115 9
    متاسفانه در مملکت ما ابراز عقیده و ابراز نظر جرمی نابخشودنی محسوب میشه!!و این جای تعجب داره
    • علی IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
      4 2
      بله
  • فرهاد RO ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    84 9
    خودِ نویسندۀ مطلب ابی گوش نمی‌دهد؟!
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    113 9
    تاريخ مصرف حياتي گذشته مال ما هم همينطور ما فقط بدرد سياهي لشگر صندوق راي ميخوريم
  • محسن RU ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    20 68
    صحبت اصلی اینه که اگه حیاتی از ابی خوشش میومده اینو چهل سال پیش می‌گفت؛ حالا که بازنشسته شده و دنبال سیگنال تلویزیون خارج از کشوره یادش افتاده از ابی خوشش میاد!!!!
  • علی IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    70 9
    من هم شخصا صدای ابی را دوست دارم
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    در شان آقای حیاتی نبود که شاخصه چهل ساله خدمت در رسانه ملی جمهوری اسلامی ایران را با ابراز ارادت به یک خواننده معاوضه کند ... آن هم شخصی که در خاک دشمن غدار این مرز وبوم نشسته و مثل دشمنان ما در انتظار سقوط نظام هستند ...
    • بهرام IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۰
      4 1
      عزیز دل اراجیف نگو
  • شمس تبریزی IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    22 98
    آره قدرناشناسه. خیلی هم قدرناشناسه. خبرآنلاین گوش کن ببین دارم چی میگم. من قراره برای فاکس نیوز کار کنم. میدونم فاکس پول خوبی میده اما من شمس تبریزی که اینجا خیلی زرت و پرت میکردم و به یهودی ها می پریدم باید حواسم باشه، اکه پول تپل فاکس را میخوام باید دهنم را ببندم و خط قرمزهای فاکس را رد نکنم وگرنه با یه اردنگی مرخصم میکنن و میگن هری. اگه از فاکس اردنگی خوردم، مقصر خودم هستم و به هیچکس هم اعتراض نمیکنم. متوجه شدی؟ من نمیتونم برای فاکس کار کنم و در مصاحبه هم بگم من صدای حاج منصور ارضی را دوست دارم و به حاج منصور خیلی ارادت دارم. میفهمی که؟ شما و بقیه هم یاد بگیرید وقتی پول از جایی میگیرید، تابع قوانین اش باشید. تعجب میکنم که در ایران با یه عده بچه که الفبای کار را بلد نیستن طرفیم.
    • آسو AE ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
      9 15
      فاکس نیوز رسانه خصوصی است و صاحبانش براش تعیین تکلیف میکنند،از مال مردم ارتزاق نمیکنه و برای مردم تعیین تکلیف کنه،پول من رو نمیگیرن که برای خودشون توپ در کنند و هر کی رو دوست نداشتن رد کنند،اون هم در کشوری که رسانه خصوصی حق نداره وجود داشته باشد و مجبوریم فقط رسانه حکومت رو گوش کنیم که ادعا دارد تریبون همه است،پس بی زحمت مثال صد تا یک غاز نزن، یک جواهر فروشی اعتبارش به جواهرات و طلای ویترین و گاوصندوق و مهارت و نام سنگ تراش و مخراجکارش است و مدیر جواهر فروشی که سرمایه کار هم از خودش نیست و فقط معرفی شده شوهرخاله و دایی و عمو و عمه است حق نداره بگه اعتبار و آبروی این جواهر فروشی منم،هر چند که این جواهر فروشی مدتهاست که داره بدل به ملت میندازه،خواهش میکنم تایید کنید،خواهش
    • GB ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
      4 14
      شما به بزرگی خودت ما بچه ها رو ببخش. ای بزرگ ، ای همه چیز دان
    • شمس تبریزی IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
      15 6
      آسو تو بی ربط حرف میزنی و ماهها پیش هم ازت سوالی پرسیدم و پاسخ ندادی و رفتی. آنجا یه سوال ساده ازت پرسیده بودم. ازت پرسیدم نام وزیر اقتصاد دوره صفویه را بگو و نگفتی. الان هم به جای پاسخ دادن به سوال، بحث خصوصی و دولتی را طرح کردی. سرمایه گذار فاکس نیوز خودش از بی عدالتی در توزیع ثروت در آمریکا استفاده کرده و اتفاقا با همان پول مردم فاکس را تاسیس کرده. به همان اندازه که پول هژبر یزدانی و باباک زنجانی مال خودشان بود، پول مرداک هم مال خودشه. اما اینکه محمدرضا حیاتی که موقع اعلام خبر ارتحال امام با صدای بغض آلود خبر را اعلام میکنه، بی معنی است که بیاد بگه من به ابی ارادت دارم. عرض من اینه که حیاتی پول گرفته بود که برای حضرت امام بغض کنه. به حیاتی پول ندادن که بگه من به ابی ارادت دارم. چرا متوجه نمیشوید؟ عجب جماعت کم هوشی هستید شماها. خبرآنلاین، این حرفهای صد تا یه غاز را به اسم خوانندگانت به من تحویل نده.
    • آسو IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
      6 9
      یک مشت حرف بی ربط ،این که کسی از بازار استفاده کنه و برای خودش شبکه تاسیس کنه و حرفهای خودش رو بزنه کجا و اینکه یک رسانه به طور کامل یک نهاد حکومتی با بودجه مردم باشه و متعهد به اعتدال کجا(حالا این که اون آدم از کجا آورده بحث دیگه ای است)آدم بی سوادی که فقط حرف کتابها رو از روی شباهت لغات بیرون میده یه دور تو مغزش گردش نمیده، تو که فرق حکومت مشروطه،فئودالی و مطلقه رو نمیدونی بهتره در مورد وزیر و وکیل چیزی نپرسی،تو مغزت فرو کن رسانه خصوصی با حکومتی متفاوته و تو بیسواد فرقش رو نمیدونی،هر کسی هم میتونه شغلی داشته باشه و اعتقاداتی،صداسیما برده نخریده،در ضمن آدم حق داره بعد از ۳۰ سال در اعتقادش تغییر یا تعدیل بده، یه نگاه به آینه بنداز ببین قواره ای هستی در مورد حیاتی حرف بزنی،دو تا کتاب و دو خط فضای مجازی خوندی ادای پروفسور در میاری،در اینترنت رو گل بگیرن که همه رو متخصص پفکی کرده،اول فرق خصوصی و حکومتی رو یاد بگیر بعد تعهدات شغلی که یک شخص نسبت به سازمانش رو باید داشته باشه یاد بگیر و از نظام برده داری و استالینی بیرون بیا بعد حرف بزن،بچه خودتی،فکر کردی کی هستی اینجوری نظر میدی،
    • شمس تبریزی IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
      8 10
      نوشته که از بازار استفاده کرده و برای خودش شبکه زده. به تلویح پرسیده بودم چطور از بازار استفاده کرده؟ این سوالی است که جواب نمیده و در پرانتز هم نوشته «حالا این که اون آدم از کجا آورده بحث دیگه ای است». اتفاقا همون چیزی را که تو میگی بحث دیگه ای است، بحث من بود و تو باز از زیرش در رفتی. باشه مهم نیست. میخوام بهت یه خبر دیگه بدم. تو فاصله دیروز تا امروز یه تماس داشتم از VOA. سردبیر بهم گفت رزومه فوق العاده ای دارم و مایل به همکاری با بنده هستن. باز هم دیدم تو وی او ای هم نمیتونم ضد اسراییل حرف بزنم. بدتر از همه نمیتونم بگم خیلی به حاج منصور ارادت دارم. وی او ای که مال دولت آمریکاست و از بودجه عمومی ارتزاق میکنه. البته اونهایی که مثل تو هستن و با خواندن چهار تا نشریه مفلوک وطنی میشن روشنفکر و تحصیلاتی هم در این حوزه ندارن، میان درباره بخش خصوصی و دولتی مطالبی را نشخوار میکنن و کلا در ذهنشان موردهای خاصی را بررسی میکنن، تا مثال نقض برای حرفهایشان پیدا نشه. سوال اولم را پاسخ ندادی. درباره وی او ای بهم جواب بده. بگو چی کار کنم؟ هم به دلار نیاز دارم و به هم حاج منصور ارادت دارم
    • شمس تبریزی IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
      8 1
      الان دوره فئودالیته نیست که تو از بردگی حرف میزنی. الان عصر مدرنیته است و حرفه ای بودن مطرحه نه بردگی. آپتودیت باش جانم. حریم خصوصی و عمومی از هم جداست اما نه اونقدر که تو فکر میکنی. خط قرمز نه باید در حریم خصوصی نقض بشه و نه حریم عمومی. نمیتونم در پست های توییتری بگم به حاج منصور ارادت دارم و بعد هم بگم این توییتر بوده نه وی او ای. حاج منصور ضد اسراییلی هست و من اگه بگم به او ارادت دارم، اونوقت مدیر وی او ای میفهمه که بغض من برای عملیات های انتحاری فلسطینی ها چاخان بوده و فردا صبح اخراجم میکنه. اما درباره صفویه. تو اون روز اصرار داشتی عقب مانده های عصر صفوی را که در حرامسرا برنامه به اصطلاح اقتصادی می نوشتن را با آمریکا و بریتانیای عصر صفویه مقایسه کنی و بگی چیزی کم نداشتن. من اسم وزیر اقتصاد آمریکا و بریتانیا که معاصر شاه عباس بودن را برایت نوشتم و گفتم اسم ببر وزیر اقتصاد دوره صفویه. اما نتوانستی و درمانده شدی. به نظرم این تو هستی که فرق مشروطه و غیر مشروطه را نمیدانی. اون موقع که شاه عباس تیله بازی میکرد، اینها وزیر داشتن.
    • شمس تبریزی IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
      3 8
      البته مهم نیست اما تو میخواستی با مغالطه بگی که لاک پشت هم مثل خرگوش پای تیزی داره.من مدرک آموزش از راه دور را از اینترنت گرفتم اما به من بگو چرا اونهایی که مدرکشان را توی دانشگاه گرفتن ، تو اداره مملکت زاییدن؟ طرف رفته توافق امضا کرده و تحصیلاتش مال دانشگاه های آمریکا بوده و نفهمیده چی رو امضا کرده. توی دانشگاه بهش یاد نداده بودن که توافقی که به تصویب کنگره نرسه، دو پول سیاه نمی ارزه. البته اون هم مثل تو بود. تا بهش انتقاد میکردی، میگفت سواد تو اینترنتی است و من تو دانشگاه درس خوندم.اما گفتی یه نگاه به خودم در آینه بکنم و بعد بیام درباره حیاتی نظر بدم. راستش من ایکبیری هستم و مثل حیاتی و غیر حیاتی اصراری به حضور جلوی دوربین ندارم. . اما یه مقایسه کردم بین اخبارگوها و مجریان خودمان و فاکس نیوز. دیدم اونها بدون گریم هم تو دل برو هستن و این ها را باید به زور یه خروار گریم و میکاپ بفرستی جلوی دوربین وگرنه بیننده، همون چند دقیقه خبر را هم گوش نمیکنه
    • شمس تبریزی IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
      3 2
      در ضمن یه چیزی دیگه هم بهت بگم خبرآنلاین. این داستان خصوصی و دولتی بودن فاکس هم مثل خصوصی بودن خود خبرآنلاینه. به ظاهر خصوصی هستید اما امکان نداره بخش خصوصی پول بده تا تو فقط اخبار وزارت خارجه و ارشاد و کشور را منتشر کنی. داستان فاکس هم همینه. غیر ممکنه فقط بخش خصوصی تامین مالی اش کنه و این دایم اخبار ترامپ و پنتاگون و وزارت خارجه اش را پوشش بده. ...
    • شمس تبریزی IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
      0 1
      یه مطلبی را اینجا تصحیح کنم. الکساندر همیلتون وزیر خزانه داری آمریکا در سال 1789 بوده که تقریبا معاصر صفویه میشه. به اشتباه معاصر شاه عباس نوشتم. مورد دیگر هم وزیر اقتصاد بریتانیا سر جان اسمیت هست که بین سالهای 1708 تا 1710 وزیر بوده. اون هم معاصر صفویه است و من حالش رو نداشتم ببینم معاصر کدام شاه صفوی بوده. خودتون بررسی کنید
  • شهرام IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    83 10
    حیاتی که نظر خودش را گفت ولی فردی که چنین به او می تازد آهنگ آبی را خودش و خانواده اش گوش نمی دهند؟ تا کی ریا؟
    • اکبری IR ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
      8 31
      خدا عاقبت به خیرمون کنه. مهم نیست که چند ساله داریم خدمت میکنیم و چقدر با مردم در غم و شادی همراه بودیم مهمه که عاقبت به خیر بشیم مثل سردار دلها.
  • ایران IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    74 6
    اونوقت شما صدا وسیما را از ارث پدریتان دارید یا قباله مادری اقای حیاط عزیز بود وبا کار شما عزیزتر شد.
  • رضا IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    66 8
    حیف بودجه مملکت و بیت المال خرج صدا و سیمای بدون بیننده میشه
  • کامبیز IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    81 4
    اینطوری پیش بره کم کم از مغضوبین و اخراجی های صدا و سیما میشه یه صدا سیمای دیگه تاسیس کرد!!!
  • احمد IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    72 5
    مسایل مهمتری در کشور وجود داره تورم بیکاری فساد فحشا اختلاس دزدی فقر تبعیض طلاق خود کشی اعتیاد به جای اینکه به این مسایل توجه بشه و این مسایل از بین بره به فکر این هستیم که حیاتی در رابطه با ابی چی گفته چی نگفته
    • IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
      8 6
      حیاتی بنده خدا حرف دلشو زده دلیل نمیشه از کار اخراج بشه منم خوانندهارو دوست دارم
  • ب IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    24 89
    شما که اینقدربه خواننده های لسآنجلسی ارادت داریدورگ غیرت ایرانیتون بیرون زده بریدببینید کدام خوانندهای محبوب شما مهمان بن سلمان اره بدست وقاتل بودند18
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    31 62
    بهتره بره به همون سفر قطر کنه
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    7 15
    آب ونان کشور رومیخورن ازشیاطین طرفدار میکنن وای برما
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    7 5
    واقعا که هرکس یک نظری در رابطه با محیط اطراف ، انسانها ، حیوانات ، اشیا دارد . اگر مشکل بازنشستگی اش بودچرا زودترنزاشتن بره ؟ اگر مشکل نظرش هست ، چرا خرابش می کنید . آیا مال و اموال کسی را بالا کشید ؟ آیا اختلاس کرد ؟ آیا از دیوار کسی بالا رفت ؟ اسلام دین جاذبه هست نه دافعه !!!! مدیران عزیز به فرزندان و داراییهایی که از طرق مختلف کسب کردید نگاه کنید بعد نظر مردم را روی سرشان نکوبید
  • کمال IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    7 1
    خود مطلب رو نخوندم اما تیترش یه نکته داره قدرشناس نسبت به کی؟ یه طرز تفکر باورش شده که صاحب کشوره و من جمله صداسیما درستش اینه که مملکت و کل داراییش ارث پدری کسی نیست که یه خدمتگذارش قدرشناسش باشه یا خیر اما حیف کن ...
  • US ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    11 3
    هرکی به زد صدا سیما حرف بزنه مثل عادل وآقای حیاتی میشه صداسیما انتقاد پذیر نیست
  • رامی IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    12 2
    دهانت را می بویند مبادا چیزی گفته باشی
  • سهیلا IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    7 3
    بابا مگه آدم کشته .خب از صدای ابی خوشش اومده نگفته ک عاشق شخصیت و منش آبی هستش .
  • علی ر IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    11 1
    بازنشسته تامین اجتمایی سه ماه از سال گذشته هنوز افزایشی نداشته چرا صدا و سیما هیچ اشاره ای نمیکنه؟ چطور صدای خودش را به گوش آقایون برسونه ۹۰روز گذشته یک گزارش درمورد بازنشسته ها نداشته وظیفه کیست
  • مریم IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    0 6
    ساکت
  • احمدmis IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    10 2
    سلام آقا این رئیس صدا سیما خیلی کارش درسته دست دردنکنه آقای حیاتی شما کجایید مگه نمیدونی صداقت داشتن جرمه داداش تو این زمونه فقط دروغ دغل مده عزیز جون به شهرکورها که می‌روی باید دست گذاشت روچشا
  • مریم DE ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    4 4
    آزادی بیان زیر خط فقر
  • آقای حیاتی دوستت داریم. IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    7 7
    س،اقای حیاتی ما ملت ایران دوستت داریم ،
  • علیرضا IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    4 6
    دیگه خسته شدیم از صدای این حیاتی.طوری اخبار را میخواند که انگار،کاسه ی داغتر از آش است.دیگه بسشه،باید برور و حتی در رادیو و .....هم راهش ندهند.
  • آریا حق نظر IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    4 8
    من بعنوان یک بیننده با وجود اینکه برای آقای حیاتی ارزش زیادی قائل هستم و رفتار ایشون رو در دفاع از خوانندگان اونور آب بد نمیدونم ولی با بیشتر نوشته های تسنیم موافقم
  • IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    6 13
    بنظرم ابراز حمایت یک مجری با سابقه و حرفه ای از یک خواننده کاباره ای خیلی زشت هست.
  • علی IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    6 6
    ابی هم صداش هم ترانه هاش خدایی و پاکه
  • محمد US ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    7 5
    ابی و ساسی و شادمهر و هرکسی ک در عربستان رفتند و برایه عربهایه سعودی دم تکان دادن قابل احترام برایه هر ایرانی وطن دوست نیستند به هیچ وجه
  • ناشناس IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    7 2
    به قول یکی از منتقدان برید تو اتاق و ماشین بچه های مسئولان رو ببینید چه خبره بعد در مورد آقای حیاتی نطر بدید
  • IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    7 2
    بنده خدا جناب حیاتی چیزی ک نگفتن...حیف حیاتی ک تو صدا و سیما باشه...یه سریال پایتخت خوب بود اونم ربطش دادن به قبل از انقلاب و یه بچه کوچیک هما سعادت بوس کردو.....عادل فردوسی پور حذف کرد...صدا و سیما چی داره یگه...
  • حامد IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    4 3
    برعکس آن چیزی که همگان فکر میکنند ایشان در کمال صداقت نظر قلبی خودشون رو گفتند
  • امینی IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    4 2
    اگه اقای حیاتی صدا و چهره ی خوبی نداشت بازم صدا سیما براش هزینه میکرد ؟؟ صدا سیما از تبلیغ چیپس و پفک به کجا رسیده که داره تهدید میکنه
  • رامین IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    5 1
    دوست عزیز آقای حیاتی از خودشون جلوی دوربین حرف نزدن معمولا تحریریه خبر می‌نویسه مجری خبر اعلام می کنه لطفا اینجوری نگین که تا دیروز فلانی رو عامل طاغوت میدونسته امروز بهمان شده. لطفا دیگه ساده ترین و ابتدایی ترین چیزها رو هم گیر ندین به اندازه کافی مملکت مشکل داره که شما اومدین یه جمله رو پرچم عثمان کردین که حیاتی گفته فلانی فلانه
  • AE ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    6 1
    این هم نتیجه خدمت یا پاچه خواری
  • لیل IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    6 2
    شماها همه چیز بزور میخواین بخورد مردم بدین اسلام زوری نماز زوری روزه گرفتن زوری پول گرفتن زوری.هیچ میدانید چه میگویید مگر شما خبرنگار یامجری خریدید تاآخرعمرش تو اسارت شماباشد
  • حیاتی IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    4 2
    حیاتی کارش درست فقط دروغ نگفت چون من تنهاکسی رودیدم که تواین مملکت دروغ بلدنیست درودبه شرفت پسرعموپرچم مابالاست دمت گرم افتخارحیاتی هاهستی همیشه دوستت داریم
  • GB ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
    4 2
    اقای حیاتی بهترین گوینده تلویزیون‌بود فقط نظر شخصی شو گفته دزدی یا حق مردم رو نخورده که اینقدر بزرگش می کنید
  • محسن RO ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
    5 2
    از کسایی که عادل فردوسی پور رو انداختن بیرون چه انتظاری دارید؟ همین روزاست که علیخانی روبندازن بیرون
  • جهان بین IR ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
    3 2
    سیاست صدا وسیما بعد از ضرغامی به زمان محمد هاشمی برگشته و هیچگونه برنامه ای سازنده ای ندارد . و رو به عقب می رود .
  • DE ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
    4 2
    صداوسیمای ورشکسته!
  • ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
    3 2
    اره همه بد هستند و شما ۴ درصد خوب
  • امیرحسین IR ۰۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
    1 1
    سلام ای خدا چه خبره بابا
  • IR ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
    6 2
    خوده صدا و سیما و اخبارش پر از مطالب دروغ و کذب است ارزش بحث ندارد
  • حادثه IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
    1 1
    نه نگو جدی میگی بخشیده شد ؟ کدوم دادگاه محاکمش کرد و رای به برا...تش داد ؟
  • هدایت IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
    4 2
    عاشق حیاتی ام،، صدا سیما همیشه نشون داده کسی که خلاف نظرش حرف بزنه،، بد خراب میکنه
  • محمد حسین IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
    3 6
    صدا و سیما نباید یک سری مجری و خبر گو رو انقدر بهشون بها بده که این افراد انقدر راحت بتونن ابراز اندام کنند در واقع صدا و سیما نباید اسیر یه همچین افرادی قرار بگیرد و انقدر بی مبالات باشد که یک مجری بیاد از یه وطن فروش طرفداری کند به هرصورت صدا و سیما باید دقت داشته باشد
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
    3 3
    فکر نمی کنید شما خیلی بسته فکر می کنید حیاتی که چهل سال برای شما زحمت کشید با یه حرف ساده همه چیز را ندید می گیرید خیلی نمک نشناسید یه کم مستقل باشید کار رسانه رساندن خبر است نه فقط سخن گوی حکومت
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
    1 0
    اگر توی همه ی کارهااا بدنبال پارتی و استخدام اقوام نباشیم و صرفا بدنبال استعداد باشیم.جهان جای بهتری میشه.بسه دیگه بسه
  • مهم نیست! IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
    3 8
    ابتدائا عرض کنم که بنده، شخص آقای حیاتی را فردی مستقل نمی‌دانم و معتقدم همواره درخدمت سلیقه‌ی اقلیتی حاکم بر صدا و سیما بوده و همیشه در آن راستا حرکت کرده‌است. اما، حب و بغض شخصی من و هرکس دیگری، موجب کتمان حقیقت نمی‌شود که: صدا و سیمای میلی! وامدار افرادی چون حیاتی بوده و خواهدبود، نه برعکس آن! این، صدا و سیمای بی‌مصرف است که به امثال حیاتی نیاز دارد... به صدای او، کلام او و لحن او... چنانچه صحنه‌های تئاتر بعد استاد سمندریان همچنان بجاست ولی دیگر سمندریان ندارد! دوربین‌ها و فیلمنامه‌ها هستند ولی دیگر استاد مشایخی در حیات نیست که چه پزشک باشد چه رفتگر، چنان بیافریند که انگشت بدهان بمانیم! نقش ها را اشتباه نگیرید، سیاست‌زده هم قضاوت نکنید؛ کل سازمان عریض و طویل صدا و سیما، به یک پلاتوی حیاتی (که من دوستش ندارم!) نمی‌ارزد!!
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
    3 5
    اصلا نباید میگفت.چ لزومی داشت بگه.منم صداشو دوس دارم .برو برا خودت گوش بده.تمام.ایران اینجوری خراب نکنید قانون قانونه ادم وقتی تو ایرانه چیزی ک میگن باید رعایت بشع .بخاطر چیز الکی ارامش بهم نزنید.بهترین امنیتو داریم وسلام
  • ستاره IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
    1 2
    بنطرم زشتر از همه اینه که بعداز عمری خدمت صدا و سیما تازه بگه بازنشستگانی که دست از سر کار برنمیدارن و تپق میزدن کاری به نطر شخصی و دیگر مسایل ندارم تا بزرگتر رفتار وگفتار درستی داشته باشه کوچکتر نمیتونه قدم اشتباهی برداره
  • AE ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
    2 1
    گزارش این خبرگزاری غیر منصفانه میباشد
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
    3 0
    جناب نویسنده:بحر طویل نوشتی ،خودت چیزی از این اطناب ممل فهمیدی ؟حضرت عباسی ،چه چیزی را می خواستی به ذهن مردم بقبولانی؟
  • IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
    3 0
    چقدر ماایرانی ها جانماز آبکشیم، آقای حیاتی گناهی نکرده ازصدای یک خواننده خوشش آمده و بیان کرده چه ربطی داره که ینقدر بزرگ کردین این مساله رو؟ برین جلوی اون مجریهایی روبگیرین که میادباوقاحت تمام میگه هرکی اینجا رو دوست نداره بره از این کشوریه عده فکرمیکنن کشور ملک آبا واجدادی اوناست و مردم هم رعیتشون.
  • سعید IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
    3 0
    این چه حرفیست چرا بایستی بخاطر عدم تحمل یک اظهار نظر ساده این همه زمین و زمان را بریزیم بهم لطفا انصاف داشته باشید و همش امنیتی نکنید جامعه را ، لطفا دست بردارید و خجالت بکشید با ابن گزارشات آب دوغ خیاری
    • شمس تبریزی IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
      1 1
      بحث عدم تحمل نیست. حقه بازی مطرحه که تو رگ و پی این ملته. این آقا چرا موقع استخدام در صدا و سیما نگفت به ابی ارادت داره؟ همون اول میگفت تا میدیدی استخدام میشد یا نه. اما دروغ گفت و رنگ کرد و 30 سال هم توی تلویزیون شو اجرا کرد و سر کار گذاشت. امثال این کم نیستن و باید به خاطر دروغگویی زد پس گردنشون. این یه طور سر کار میذاره. محمود خاوری یه طور و اکبر طبری طور دیگه. همشون یه مخرج مشترکی هم دارن و آن هم فیلم بازی کردنه. ی...
  • آسو AE ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
    5 2
    آره برنامه ریزی و بودجه بندی ۱۰۰۰ تا کاروانسرا و ۱۰۰۰ پل و ۱۰۰۰ آب انبار بزرگ با تیله بازی جور میشه،فقط بدونم چی میزنی که وی او ای برات پیشنهاد میده،مدیر فاکس نیوز دزدی کرده،اختلاس کرده،لابی کرده ولی در نهایت پولی که اونجا داره خرج میشه مال خودشه، در ضمن نمیدونم که کارمند فاکس نیوز میتونه بگه حاج منصور دوست داره یا نه ولی بی شک جد و آباد فاکس درمیاد اگر کارمندی ثابت کنه که دلیل اخراجش ارادت به ایشان باشه،یک مشت در هم و برهم از آدمی که فقط خدا رو شکر میکنم چیزی دستش نیست که اگر بود یاد و خاطره فتحعلی شاه رو زنده میکرد، دنبال اسم وزیر بگردی نمیبینی که در همان دوران عقب مانده ایران چیزهایی داشت که اون وزرا توان ساختش رو نداشتن، حتما ساخت و سازهای بی نظیر عصر صفوی عقب مانده و حرمباز از آسمان افتاده،وی او ای دولتی است ولی یک مورد بیار که طرف سر اعتقادات شخصی از اونجا اخراج شده و مسئولین وی او ای گفته باشن فلانی رو اخراج کردیم چون حاج منصور ارضی گوش میده،....
    • شمس تبریزی IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
      0 0
      اشکالی نداره. طرف به قول شما آب انبار و کاروانسرا و پل داشته و کاری بیشتر از تیله بازی میکرده. حرفی نیست. اما یادت باشه که چرتکه را با ماشین حساب مقایسه نکنی هر چند که شباهتهایی هم دارن. عرض من این نیست که میان مستقیم میگن تو حاج منصور گوش دادی، پس بزن بچاک. آنها خیلی زرنگتر از اینها هستن. چند سال پیش مدیرکل بروکینگز را تغییر دادن فقط به خاطر اینکه مقابل اسراییل موضع داشت. دلیلشان هم این بود که به طور سنتی نباید کسی که موضع مقابل اسراییل داره، در یک نهاد واشنگتنی حضور داشته باشه. دکتر کوین برت را به خاطر نظراتش درباره هولوکاست از دانشگاه انداختن بیرون. صداش به هیچ جا نمیرسه. میخوام بهت بگم گزینش هاشون مثل گزینش های ایران به شکل سنتی نیست که سر و صدا کنه. سیستم آمریکا پیشرفته است نه مثل ایران عقب افتاده باشن و همه بفهمن طرف به خاطر ابی برکنار شده. سیستم آمریکا طوری هست که به شکل اتومات جلوتر حذف میشی. نه اینکه بذارن بری رو آنتن و بعدا بفهمن به حاج منصور ارادت داشتی.
    • شمس تبریزی IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
      0 1
      بذار مثال بزنم. کریس کریستی فرماندار نیوجرزی بود. چند سال پیش نامزد ریاست جمهوری آمریکا شده بود اما بدبخت از دهنش پریده بود و اسم غزه را برده بود. بهش پیغام دادن که چرا اسم عبری غزه را استفاده نکردی؟ هر چی گفت سهوی بوده. قبول نکردن و گفتن بفرما. جب بوش هم موقعی که نامزد شده بود یه گافی درباره اسراییل داد که ردش کردن. حتی جورج باش را هم واسطه کرد اما پذیرفته نشد. اینها را شنیدی؟ احتمالا نه. چون سیستم پیشرفته است. هیچکس هم در آمریکا نفهمید که فرماندار نیوجرزی به خاطر اسم غزه رد صلاحیت شده. اینها عقب افتاده هستن که همه میفهمن طرف را به خاطر اسم ابی اخراج کردن. عقب افتادگی که شاخ و دم نداره. عقب افتادگی شان هم در خیلی از عرصه ها است. از دانشگاه بگیر تا سیاست و گزینش و ....اونوقت میگن چرا آمریکا را دوست داری. خب چون پیشرفته هستن. خیلی از شماها جلوترن. VOA هم به خاطر این به من علاقمند شده که میگم آمریکا پیشرفته است. به خاطر همین تماس باهام گرفتن. البته من روی آنتن نخواهم رفت چون پیش از رفتن روی آنتن، بالاخره خواهند فهمید من به حاج منصور ارادت دارم.
    • شمس تبریزی IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
      0 0
      آسو، از مشارکت شمادر بحث تشکر میکنم. خیلی از مصاحبت با شما لذت بردم. از اون خواهر یا برادری هم که این کامنتها را منتشر کرد تشکر میکنم. خدا امواتش را در این جمعه ای بیامرزه که اگر هم کامنتهای مرا جرح و تعدیل کرد، طوری نکرد که اصل مطلب تغییر کنه. یه عده در این خبرآنلاین که یا اصلا منتشر نمیکنن یا طوری منتشر میکنن که معنای کامنت را 180 درجه عوض میکنن. خدا آخر و عاقبت ات را به خیر کنه. ایام بکام و عزت مستدام. موفق باشید. خدانگهدارتان
    • شمس تبریزی IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
      0 0
      یه چیزی را هم عرض کنم و رفع زحمت کنم. میگن طرف دزدی و اختلاس کرده اما پولش مال خودش بوده. این مثل اینه که بگم اشکالی نداره خاوری و زنجانی تلویزیون بزنن و مهم هم نیست پولش از کجا آمده. ثابت پاسال هم شبکه دو آموزشی را از به اصطلاح پول خودش در زمان پهلوی تاسیس کرده بود. اما کیه که ندونه این پول از کجا آمده بود؟ من این حرفها توی کتم نمیره. من هم توی ایران و هم توی آمریکا و هم بقیه جاها مو را از ماست میکشم بیرون. بی عدالتی، بی عدالتی است . دزدی دزدی است. میخواد توی ایران باشه یا آمریکا.خدانگهدارتان
  • ناشناس IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
    2 2
    موافقم اقای حیاتی نباید دلگیر بشه ایشون به سازمان تعهد داشته .نظر شخصیشو بعد از تعهد بازنشستگی میداد وقتی میخوان استخدام بشن که همه چی رو می پذیرن ولی در اخر که سیراب میشن حول میکنن
  • DE ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
    6 10
    باور کنید که نه حیاتی و نه ابی از نظر شخصییت و منش ، قابل دفاع و بحث نیستند . تاسف دارد که در برابر اینهمه بینوائی که هرروز اتفاق می افتد ، مردم وقتشان را برای اینها تلف کنند و یا به هم بپرند . ضمنا این شمس تبریزی ، که با لحن تکبر آمیز و ادعای همه چیز دانی اش ،خیلی شبیه حکومتی ها ست ، حسابی به سایت شما آویزان شده و یکه سواری میکند و مثل مبصرهای پرافاده فضول به هرکسی ، پیله میکند .شما هم که میدان سواری به این آدم مشکوک داده اید . چطور است اسم سایت را بگذارید شمس آنلاین ؟؟؟
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    2 2
    به نظر من حیاتی انقدر سابقه کار در تلویزیون داشته که حتی خبر رحلت امام خمینی رو ایشون به اطلاع همه رسوند و امروز به خاطر یه نظر این همه دردسر نباید درست بشه.
  • NOBODY US ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
    2 2
    نظراتو که می بینم یاد اون 85 درصد اعتماد مردم به اخبار ایران میفتم /: