۰ نفر
۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵
آب به نخستین روستای غیزانیه رسید

ایرنا نوشت: نماینده استان خوزستان در شورای عالی استان‌ها گفت: آب به مدار نخستین روستای غیزانیه رسید و اعتبارات قابل توجهی نیز در این خصوص برای تکمیل کردن این پروژه در نظرگرفته شده است.

احمد زمانپور با اشاره به پروژه آبرسانی به روستاهای غیزانیه افزود: با حضور استاندار و سایر مسئولان آب به مدار اولین روستای غیزانیه رسید و با توسعه و بازسازی تصفیه‌خانه شیبان و اجرای ۲۴ کیلومتر خط انتقال جدید و همچنین توسعه و بازسازی ایستگاه پمپاژ صفیره در گام جدید، دیگر کمبود آب نخواهیم داشت و پمپ صفیره می‌تواند به طور ۲۴ ساعته در مدار باشد.

نماینده استان خوزستان در شورای عالی استان ها درمورد اعتبار پروژه آبرسانی تصریح کرد: پروژه آب رسانی به هشت روستای فاقد آب دهستان در «مشرحات» با اجرای ۴۳ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع و اعتبار مالی ۳۰۰ میلیارد ریال نیز به اتمام رسیده است.

مردم بخش غیزانیه سوم خرداد جاری در اعتراض به مشکل آب آشامیدنی این بخش و نیز اجرا نشدن طرح آبرسانی به این منطقه پرجمعیت تجمع کردند.
بخش غیزانیه در شرق اهواز پیش از این ۹۶ روستا داشت که بعضی از آنها خالی از سکنه شده و اکنون تعداد آنها به حدود ۸۰ روستا با حدود ۳۰ هزار نفر جمعیت رسیده است.

رییس جمهوری نهم خرداد امسال به وزیر نیرو دستور داد حل کامل و سریع مشکل آب منطقه غیزانیه اهواز را به صورت مستمر پیگیری کند.

۴۷۲۱۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1397799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =