۰ نفر
۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
کنکور ۱۴۰۰ فقط در ۴ ماه با حرف آخر

نام موسسه حرف آخر را بار ها ممکن است رسانه های ملی و شبکه های مجازی شنیده باشید. موسسه ای نوپا با نشر دیجیتال. اما هنوز عده زیادی مفهوم نشر دیجیتال را نمی‌دانند؛ در رابطه با نشر دیجیتال می‌توان گفت که توسط اساتید این مجموعه تدریس ها ضبط شده است و در قالب لوح های آموزشی در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. این سبک تدریس توسط موسسه حرف آخر به اوج محبوبیت رسیده است. اما چرا باید از نشر دیجیتال برای آموزش استفاده کرد؟

یکی از بزرگترین بحران های جهانی مشکل کرونا بود که تمامی مراکز آموزشی شامل مدارس و حتی کلاس های آموزشی را به تعطیلی کشاند. خب داوطلبانی که نیاز مند آموزش مقوی بودند در این شرایط چگونه می‌توانستند از آموزش بهره مند شوند با توجه به تعطیلات پیش آمده!! اینجاست که نقش نشر دیجیتال مشخص شده و داوطلبان با استفاده از نشر دیجیتال مانند آن است که مدرس را با خود به خانه برده باشند و از تدریس های او استفاده کنند. دیگر نیاز به صرف زمان زیاد برای رفت و برگشت به کلاس های آموزشی نیست و هر زمان از شبانه روز می‌توان از حرف آخر استفاده کرد.

حرف آخر چه خدماتی به داوطلبان ارائه می دهد؟

اولین مورد مشاوره و برنامه ریزی است که در کنار منابع برای داوطبان ارسال می‌شود. در مشاوره این موسسه برنامه توسط مدرسین تدوین شده است و به صورت کامل تعین شده که هر جلسه از آموزش هر درس شامل چه مباحثی است و مدت زمانی که داوطلب برای مطالعه باید زمان بگذارد. همچنین ترتیب دروسی که در هر روز داوطلب باید مطالعه کند نیز تعین شده است.

دومین مورد از خدمات هم آزمون های شبیه ساز کنکور در این موسسه می‌باشد. آزمون هایی که سوالات آن کاملا استاندارد و در چارچوب سوالات کنکور سراسری است و با استفاده از آن داوطلب به اصولی ترین شکل ممکن می‌تواند خود را محک بزند و از طرفی قابلیت جالبی که این آزمون های حرف آخر دارند استفاده از پاسخنماست که با کمک آن بعد از هر آزمون یک بار داوطلب می‌تواند کل مطالب را مرور کند و به تسلط کامل دست پیدا کند.

چگونه در ۴ ماه با حرف آخر می توان کل دروس را تمام کرد؟

برنامه ۴ ماهه حرف آخر طوری تدوین شده که شما می توانید با مشاهده دی وی دی ها و حل تست ها تمام دروس کنکور را در عرض ۱۰۰۰ ساعت تمام کنید. با این کار شما تا روز کنکور بیش از ۷ بار دروس را دوره خواهید کرد. در این برنامه ۷۰۰۰ تست نیز گنجانده شده و تمام نیازهای آموزشی شما برطرف می شود.

حرف آخر برای اطمینان دادن به مخاطبان ۲۰ درصد از تدریس خود را به صورت کاملا رایگان (شامل ۴۰ تست قطعی کنکور و ۳۰ ساعت آموزش همه دروس) در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد که می‌توانید از طریق تماس با مشاورین مجموعه آقای شایان مامندی، خانم حدیث قمری  و خانم مریم فرزی یا ارسال عدد ۵ به سامانه پیامکی موسسه ۱۰۰۰۲۹۰۷ دریافت نمایید.

۰۲۱-۶۶۵۷۶۱۸۲

۰۲۱-۶۶۵۷۶۳۷۱

۰۲۱-۶۶۵۶۶۶۲۳

سایت مرکزی حرف آخر : harfeakharpub.com

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1397828