افتتاح نمایشگاه صنایع دستی بانوان جزیره کیش با حضور دکتر مظفری

آیین گشایش نمایشگاه صنایع دستی بانوان هنرمند جزیره کیش با حضور دکتر مظفری و مدیران سازمان منطقه آزادکیش، هنرمندان و جمعی از ساکنین کیش با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در محل اداره امور زنان کیش برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین درکیش ، آیین گشایش نمایشگاه صنایع دستی بانوان هنرمند جزیره کیش با حضور غلامحسین مظفری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل و برخی از معاونین و مدیران سازمان منطقه آزادکیش، هنرمندان و جمعی از ساکنین کیش با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در محل اداره امور زنان کیش برگزار شد.
غلامحسین مظفری از عرضه محصولات تولیدی صنایع دستی جزیره در قالب برندی از کیش در داخل و خارج از کشور خبر داد و گفت: با خلق آثار هنری ماندگار، جذاب و ارزشمند در مجموعه اداره امور زنان کیش، این محصولات با یک فرمت و الگوی خاص در سطوح مختلف ارائه می شود.

مظفری در ادامه این مراسم از حضور بانوان هنرمند و توانا در این نمایشگاه ابراز خرسندی کرد و افزود: ضمن این که می توانیم مبلغ بخشی از این صنایع دستی باشیم در مناسبت های خاص نیز در قالب هدیه ای ارزشمند از این محصولات استفاده خواهد شد.
وی در خصوص اختصاص فضای مناسب و متمرکز برای عرضه محصولات تولیدی صنایع دستی خاطر نشان کرد: با پیش بینی فضایی متمرکز در این منطقه، ساکنین جزیره کیش و گردشگران می توانند از محصولات صنایع دستی کیش بهره مند شوند.
رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش افزود: به تناسب موضوع فعالیت های صنایع دستی بانوان هنرمند با برگزاری مسابقه ای آثار هنری برتر و شاخص از میان صنایع دستی کیش انتخاب می شود.
  گفتنی است در مجموعه امور زنان کیش تعداد ۱۶۰ بانوی هنرمند با خلق آثار هنری در زمینه صنایع دستی فعالیت می کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1397868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =