وزیر آموزش و پرورش از کمبود ۱۹۷ هزار نیرو در این وزارتخانه خبر داد

وزیر آموزش و پرورش در همدان گفت: در وزارت آموزش و پرورش با کمبود ۱۹۷ هزار نیرو مواجه هستیم که با استفاده از توان دیگر نیروها و ظرفیت بازنشستگان این کمبود فعلا بر طرف شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ محسن حاجی میرزایی در شورای آموزش و پرورش استان همدان گفت: امروز بهترین محتوایی که در بهترین مدرسه تهران عرضه می‌شود، همزمان در دورترین روستاهای سیستان و بلوچستان نیز قابل دسترس است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای سند تحول بنیادین از تأکیدات مقام معظم رهبری است و در این سند اهداف دوره‌های تحصیلی به طور خاص تعریف شده است.

حاجی میرزایی با اشاره به راه اندازی شبکه شاد و موفقیت بودن این طرح نیز گفت: قبل از راه اندازی شبکه شاد، پنج اپلیکیشن اعلام آمادگی کردند تا فضای آموزش مجازی برای دانش آموزان شکل گیرد، که در نهایت شبکه مجازی شاد انتخاب شد.

وزیر آموزش و پرورش افزود: در مناطقی که دانش آموزان به برنامه‌های تلویزیونی یا شبکه شاد دسترسی نداشتند، از راه‌های مختلف مانند توزیع درس نامه تلاش شد تا جریان آموزش دچار مشکل نشود.

وی با بیان اینکه دولت تمام توان خود را برای دستگاه تعلیم و تربیت به کار گرفته و از آموزش و پرورش حمایت کرده است، تصریح کرد: دولت برای تقدیر از خیرین و ارج نهادن به کار ارزشمند آنها در ۵۰ درصد اعتبار ساخت مدرسه توسط خیرین مشارکت دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1398543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =