خبرنیوز نوشت:پر بیننده ترین سریال شب عید به علت شیوع ویروس کرونا نیمه تمام ماند و کارگردان این سریال به مخاطبان وعده داد که بعد از اتمام یا کاهش شیوع ویروس کرونا ادامه سریال تولید و پخش خواهد شد.

سریال هایی مانند نون خ و پایتخت و البته دورهمی، برنامه هایی بودند که دل مخاطب را شاد و اوقات خالی آن ها را در روزهای قرنطینه پر می کردند و حالا که خبر از اتمام نابهنگام و نیمه کاره به گوش می رسد کمی غیر منطقی به نظر می رشد.

مخاطبین سریال پایتخت که مردم از سری اول با آن همراه بودند حالا  انتظار ادامه فصل 6 و حتی فصل های بعدی آن را دارند.

اما چه شده که آقای سیروس مقدم چشم را بر مخاطبان خود بسته و از ادامه و حتی پایان دادن به فصل آخر این سریال صرف نظر کرده است؟

سیروس مقدم؛ کارگران سریال پایتخت پس از قسمت پایانی این سریال که البته نیمه تمام هم ماند در یک برنامه تلویزیونی از ادامه و پخش 4 قسمت پایانی آن خبر داد اما حالا با گذشت 2 ماه خبری از ساخت چند قسمت پایان این سریال نیست!

این درحالی است که سریال نیمه تمام دوم یعنی «نون خ» تصویر برداری خود را با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز کرده است.

اگر قرار بر ضبط 4 قسمت باقی مانده سریال پایتخت بود باید تاکنون تصویر برداری از سر گرفته می شد…

به نظر می رسد با توجه به محبوبیت سریال پایتخت بین مردم ساخته نشدن چند قسمت باقی مانده این سریال و پایان ندادن به پایتخت 6 یعنی نادیده گرفته شدن نظر مخاطبین و توهین به آنان.

با توجه به اینکه محسن تنابنده یکی از عوامل اصلی سریال پایتخت در پروژه پرکار سینمایی اصغر فرهادی مشغول شده به نظر نمی رسد که کارگران این سریال قصد تصویر برداری قسمت های پایانی پایتخت را داشته باشد.

البته که مخاطبین این سریال دلنشین هرگز انتظار چنین برخوردی از آقای مقدم را ندارند و هنوز هم منتظر پخش 4 قسمت باقی مانده هستند.

به نظر می رسد با طولانی شدن  زمان پیش تولید این سریال موضوع و محتوای آن از ذهن ها خارج شود و اگر قرار بر ادامه باشد  آقای مقدم باید لطف خود را کامل  و  هرچه زودتر تصویر برداری را آغاز کند.

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1399164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =