۰ نفر
۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
ابتلای ۴ مادر باردار به کرونا در کردستان

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از ابتلای چهار مادر باردار مبتلا به کرونا در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۲ کودک و ۲ نوزاد کرونایی مثبت بستری هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، آرزو فلاحی اظهار کرد: بیمارستان توحید با ۲۰۱ تخت و ظرفیت بیمارستان بعثت سنندج هم که به عنوان پشتیبان دوم در نظر گرفته شده بود، از بیماران مبتلا به  کرونا پر شده است.

وی با اشاره به افزایش لحظه‌ای آمار مبتلایان به کرونا در سنندج هشدار داد: از تجمع در اماکن عمومی خودداری کنید و حتماً از ماسک استفاده شود.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان خطاب به شهروندان تأکید کرد: با رعایت فاصله ‌اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی به توانایی پرسنل بهداشت و درمان کمک کنید چرا که با افزایش تعداد بیماران، مهار و کنترل این بیماری از عهده کادر درمانی خارج خواهد شد.
 فلاحی عنوان کرد: تکمیل ظرفیت بیمارستان توحید و بعثت این شهر نشان دهنده افزایش و طغیان بیماری کرونا در سنندج و استان کردستان است.
وی با بیان اینکه سلامتی حق طبیعی هر شهروند است تصریح کرد: با خودداری از رفت‌و آمدهای غیر  ضروری و عدم برگزاری مجالس عروسی و عزا خود و دیگران را از این بیماری مهلک دور کنید تا شاهد مرگ عزیزانمان نباشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1399324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =