امام جمعه کرمان مدیران استان کرمان را به تقوا، اخلاق و صبر در مدیریت توصیه کرد

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: مدیران در انجام وظایف و برخورد با مردم باید تقوا، اخلاق و صبر داشته باشند.

به گزارش خبرآنلاین از کرمان : حجت‌الاسلام والمسلیمن حسن علیدادی‌سلیمانی در شورای اداری استان کرمان با اشاره به اینکه یکی از بحث‌هایی که در آیات و روایات اسلامی از مسلمانان خواسته شده ایمان به خدا است اظهار داشت: اگر ایمان به خدا با تمام شئون آن در زندگی انسان تحقق پیدا کند به شهادت آیات نورانی قرآن حمایت و پشتیبانی از جانب خداوند قطعی است.

وی با بیان اینکه در مقابل تمام مشکلات و سختی‌هایی که ممکن است برای انسان اتفاق بیافتد باید ایمان به خدا داشته باشیم افزود: ایمان به خدا در تمام زوایای آن باید مد نظر انسان قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با عنوان اینکه زندگی فردی و خانوادگی و زندگی سیاسی و اجتماعی انسان نباید به دور از ایمان به خدا باشد گفت: حضرت موسی(ع) از پیامبرانی است که سختی‌هایی زیادی متحمل شد و قرآن کریم از قول حضرت موسی(ع) می‌فرماید "موسی به قوم خود فرمود اعتقاد، اخلاق و عملیات سه محور ایمان است."

وی با تاکید بر اینکه در همه امور باید تکیه‌گاه ما به خدا باشد افزود: اگر تکیه‌گاه انسان به افراد و خواص جامعه شود راه به جایی نخواهیم برد پس بین خود و خدا را اصلاح کنید و اگر کسی این کار را انجام داد خدا بین او و مردم را اصلاح خواهد کرد.

علیدادی‌سلیمانی با ابراز اینکه دومین توصیه حضرت موسی(ع) به قومش در شرایط سخت اخلاق و توصیه به صبر است گفت: مدیر باید صبور باشد و آدم کم حوصله نمی‌تواند مدیر خوبی باشد.

وی با بیان اینکه تقوا در تمام امور زندگی در گفتمان، رفتار و عمل را جدی بگیرید افزود: در مواضع سیاسی تقوا داشته باشید و یک مدیر باید در تمام امور زندگی تقوا داشته باشد و رعایت کند.

امام جمعه کرمان ادامه داد: مدیران تلاش کنند هم ورود صادقانه به مسئولیت داشته باشند و هم خروج آنها از پست‌ها و مدیریت‌ها صادقانه باشد و بدانند تنها پناهگاه ما خداوند است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و استان کرمان گفت: از خداوند می‌خواهیم هر چه سریع‌تر از این ویروس منحوس کرونا عبور کنیم تا فضای شادابی و نشاط و تحرک به جامعه برگردد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1399491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =